SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAP,,SERVICII DE REPARAȚII ȘI REVIZII TEHNICE ALE AUTOVEHICULELOR DIN PARCUL AUTO AL R.A.R.-R.A.”
Data publicarii: 2024-04-23 | Data licitatiei: 2024-05-27 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
,,SERVICII DE REPARAȚII ȘI REVIZII TEHNICE ALE AUTOVEHICULELOR DIN PARCUL AUTO AL R.A.R.-R.A.” Numar de referinta:1590236 /2024/144
II.1.2) Cod CPV principal:
50100000-6 Servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii diverse
II.1.4) Descriere succinta:
Obiectul acordului-cadru constă în achiziţia de servicii de reparații și revizii tehnice ale autovehiculelor din parcul auto al R.A.R.-R.A., la reprezentanțele R.A.R. - R.A, achiziție care se realizează din fonduri proprii. - Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire (art. 160 alin (1) din Legea 98/2016 și art 103 alin (1) din HG 395 cu modificările și completările ulterioare), cu respectarea unui termen limită de 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. - Autoritatea contractantă va răspunde consolidat, în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare în a 11-a zi de dinainte de termenul-limită stabilit pentru depunerea ofertelor (art. 160 alin. (2) și 161 alin. (1) din Legea 98/2016 și art. 27 alin. (2)-(4) şi art. 103 alin. (2) din HG 395/2016). - Autoritatea contractantă nu va răspunde la o solicitare de clarificări/informaţii suplimentare, primită în intervalul de 17 zile anterior termenului-limită stabilit pentru depunerea ofertelor, solicitarea fiind considerată a fi fost transmisă tardiv. Modificarea acordului-cadru/contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se va putea efectua in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 si al prevederilor din cadrul Instructiunii ANAP nr. 1/2021.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Intervalul intre : 2.119.065,00 si 13.865.000,00 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Da
Pot fi depuse oferte pentru:Numarul maxim de loturi: 8
Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant:8
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmatoarelor loturi sau grupuri de loturi:Ofertele pot fi depuse pentru: unul, pentru mai multe sau pentru toate loturile.
Pot fi depuse oferte pentru:Numarul maxim de loturi: 8
Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant:8
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmatoarelor loturi sau grupuri de loturi:Ofertele pot fi depuse pentru: unul, pentru mai multe sau pentru toate loturile.