SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAP”Servicii de verificare tehnică, pentru proiectare (faza PT) şi asistenţă tehnică pentru proiectul „Construirea şi dotarea Teatrului pentru copii şi tineret în cadrul Complexului Muzeal de Ştiinte ale Naturii Constanţa".
Data publicarii: 2024-04-05 | Data licitatiei: 2024-04-10 | Tip contract: Servicii
Denumire contract:
”Servicii de verificare tehnică, pentru proiectare (faza PT) şi asistenţă tehnică pentru proiectul „Construirea şi dotarea Teatrului pentru copii şi tineret în cadrul Complexului Muzeal de Ştiinte ale Naturii Constanţa".
Data limita depunere oferta:
10.04.2024 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe
|
Tip contract:
Servicii
|
Cod si denumire CPV:
71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
|
Valoare estimata:
61.300,00 RON
|
|
Caiet de sarcini: |
Descriere contract:
Consiliul Județean Constanța, în calitate de autoritate contractantă, intenționează să achiziționeze Servicii de verificare tehnică pentru proiectare (faza PT) și asistență tehnică pentru proiectul „Construirea și dotarea Teatrului pentru copii și tineret în cadrul Complexului Muzeal de Știinte ale Naturii Constanța”. Modul de prezentare a ofertei: Ofertele vor fi însoțite de Scrisoarea de înaintare, conform Formular 1 în care se va preciza obiectul achiziției. Ofertanții au obligația să prezinte următoarele documente: - Declarație privind neîncadrarea în prevederile art. 60 din Legea nr 98/2016 privind achizițiile publice (evitarea conflictului de interese) conform model Formular nr. 3, din secțiunea Formulare; - Declarație privind respectarea condițiilor de mediu, social și cu privire la relațiile de muncă, conform Formular nr. 4 din secțiunea Formulare; - Declarație de consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Formular nr. 5 (această declarație se va depune completată de către fiecare expert/ persoană nominalizată în ofertă, ale cărei date cu caracter personal se regăsesc în documentele depuse în cadrul ofertei);. - Declaratie privind partea/părțile propunerea tehnică și financiară care au caracter confidențial, conform Formular nr. 6 din sectiunea Formulare; Atentie: Caracterul confidențial se aplică doar asupra datelor/ INFORMAȚIILOR INDICATE ȘI DOVEDITE ca fiind date cu caracter personal, secrete tehnice sau comerciale sau sunt protejate de un drept de proprietate intelectuală, dovadă ce devine anexă la ofertă (formularul transmis necompletat se va interpreta în sensul că ofertantul nu declară nicio parte din oferta tehnică/ financiară ca fiind confidențială; prețul total ofertat nu poate fi confidențial.) - Declarație privind acceptarea condițiilor contractuale, conform model Formular nr. 7, din Secțiunea Formulare. - Angajament ferm, dacă este cazul, conform model Formular nr. 8, din Secțiunea Formulare. - Acord de subcontractare, dacă este cazul, conform model Formular nr. 9, din Secțiunea Formulare. - Acord de asociere, dacă este cazul, conform model Formular nr. 10, din Secțiunea Formulare. - Certificatul constator emis de ONRC, din care să rezulte că poate presta activități în domeniul contractului. Datele prevăzute în certificat trebuie să fie reale/ actuale la momentul prezentării acestuia (inclusiv pentru asociați/ subcontractanți, după caz). Documentele aferente prezentei achizitii necesare elaborarii ofertelor, se regasesc si pe site-ul institutiei, www.cjc.ro, la sectiunea Achizitii publice » Anunturi achizitii (Invitatia de participare, specificatii tehnice, formulare - in format editabil, draft contract).