SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAP„Servicii de supervizare a lucrărilor prin diriginţi de şantier” pentru obiectivul de investiţii „Reabilitarea și modernizarea clădirilor publice, situate în str. Corneliu Coposu nr. 107, municipiul Craiova, județul Dolj, în vederea creșterii rezistenței și stabilității acestora și scăderii emisiilor de carbon (Corp C4)”
Data publicarii: 2024-04-22 | Data licitatiei: 2024-05-14 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
„Servicii de supervizare a lucrărilor prin diriginţi de şantier” pentru obiectivul de investiţii „Reabilitarea și modernizarea clădirilor publice, situate în str. Corneliu Coposu nr. 107, municipiul Craiova, județul Dolj, în vederea creșterii rezistenței și stabilității acestora și scăderii emisiilor de carbon (Corp C4)” Numar de referinta:4417150.2024.2
II.1.2) Cod CPV principal:
71520000-9 Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
II.1.4) Descriere succinta:
Obiectivul principal al contractului este de servicii de supervizare a lucrărilor prin diriginţi de şantier pe întreaga perioadă de desfășurare a lucrărilor de renovare și restaurare, recepția lucrărilor, până la recepția finală, pentru obiectivul de investiții „Reabilitarea și modernizarea clădirilor publice, situate în str. Corneliu Coposu nr. 107, municipiul Craiova, județul Dolj, în vederea creșterii rezistenței și stabilității acestora și scăderii emisiilor de carbon (Corp C4)” din punct de vedere al parametrilor timp, cost, calitate și siguranță. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire pana in a 10-a zi inainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări/informații suplimentare în legatură cu documentația de atribuire în a 6-a zi inainte de data limită de depunere a ofertelor. Conform art.160 din Legea nr. 98/2016, obligatia AC de a raspunde la solicitarile de clarificari este conditionata de transmiterea solicitarilor de clarificare in termenul impus prin documentatia de atribuire, a se tine cont in acest caz de termenul indicat la I.3. Valoarea estimată a contractului de servicii este de 516.079,56 lei, fara TVA.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:516079.56 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu