SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPServiciul de verificare, reparare/înlocuire piese defecte şi încărcare stingătoare de incendiu din dotarea subunităţilor SRTFC Cluj
Data publicarii: 2024-04-10 | Data licitatiei: 2024-04-22 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Serviciul de verificare, reparare/înlocuire piese defecte şi încărcare stingătoare de incendiu din dotarea subunităţilor SRTFC Cluj Numar de referinta:A1 RO 11054545-2024 – poz. 1867/05.02.2024
II.1.2) Cod CPV principal:
50413200-5 Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
II.1.4) Descriere succinta:
Serviciul de verificare, reparare/înlocuire piese defecte şi încărcare stingătoare de incendiu din dotarea subunităţilor SRTFC Cluj, conform Caietului de sarcini nr. CJ 18 / 3 / 426 / 27.02.2024. Operatorii economici vor putea solicita clarificări cu 8 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, entitatea contractantă răspunzând în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţiilor suplimentare cu 4 zile înainte de temenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Entitatea contractantă va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul stabilit. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SICAP (http://sicapprod.elicitatie.ro/pub).
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:40000 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu