SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPServicii de proiectare şi Execuţie lucrări pentru obiectivul: “Creșterea producției de energie din resurse geotermale prin realizarea/modernizarea capacităților de producție și a rețelelor de transport – distribuție a energiei termice din energie geotermală”
Data publicarii: 2024-04-04 | Data licitatiei: 2024-05-14 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Servicii de proiectare şi Execuţie lucrări pentru obiectivul: “Creșterea producției de energie din resurse geotermale prin realizarea/modernizarea capacităților de producție și a rețelelor de transport – distribuție a energiei termice din energie geotermală” Numar de referinta:2
II.1.2) Cod CPV principal:
45232140-5 Lucrari de constructii de conducte de incalzire urbana (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Proiectare si executare
II.1.4) Descriere succinta:
Achizitie Servicii de proiectare şi Execuţie lucrări pentru obiectivul: “Creșterea producției de energie din resurse geotermale prin realizarea/modernizarea capacităților de producție și a rețelelor de transport – distribuție a energiei termice din energie geotermală” Proiectul este impartit in 2 obiective astfel: OB 1. Modernizarea sistemului de producere și transport a energiei termice în Localitatea Călimănești -Realizarea unui foraj de extractie a apei geotermale -Realizarea unui punct termic si echiparea cu utilaje si echipamente tehnologice -Realizarea unei retele de transport a agentului termic in vederea interconectarii cu reteaua existenta -Realizarea lucrarilor de reparatii la punctele termice existente si inlocuirea cazanelor ce utilizeaza gaze naturale cu schimbatoare de caldura OB 2. Realizarea unui sistem de producere și distributie a energiei termice în localitatea Seaca -Realizarea unui foraj de extractie a apei geotermale complet echipat - Realizarea unui punct termic si echiparea cu utilaje si echipamente tehnologice -Realizarea unei retele de transport a agentului termic de la foraj la punctul termic Prevederile prezentei sectiuni se completeaza cu prevederile Caietului de sarcini. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 20 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Valoarea totala estimată: 53.841.056,19 lei, fara TVA, din care: I. Servicii de proiectare si asistenta tehnnica: 510.000,00 lei II. Execuția lucrăriilor: 53.331.056,19 lei. Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute, respectiv 4.792.158,97 lei nu este cuprinsa in valoarea estimata. Durata contractului: 12 luni, din care: 3 luni pentru proiectare si 9 de luni pentru executia lucrărilor. Perioada de garantie a lucrarilor minim obligatorie este de 5 ani (60 luni). Procedura de atribuire/achiziție este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de încheierea contractului de finanțare, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 și HG nr. 395/2016 cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin semnarea contractului de finanțare cu AM(Autoritatea de management- Autoritatea finantatoare), in perioada de valabilitate a ofertei. În cazul în care, indiferent de motive, contractul de finanțare nu se va semna, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării din partea AM cu privire la neacordarea finanțării, își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă și/sau Autoritatea de management ce asigura finantarea nu pot fi considerați răspunzători pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă și/sau AM au fost notificați asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Estimam faptul ca, contractul de finantare se va semna pana la sfarsitul trimestrului IV al anului 2024.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:53841056.19 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu