SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPServicii de pază, protecţie şi intervenţie rapidă pentru obiectivele din Administraţia Bazinala de Apă Prut-Bârlad
Data publicarii: 2024-03-29 | Data licitatiei: 2024-04-16 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Servicii de pază, protecţie şi intervenţie rapidă pentru obiectivele din Administraţia Bazinala de Apă Prut-Bârlad Numar de referinta:23780878_2024_PAAPD1478528
II.1.2) Cod CPV principal:
79713000-5 Servicii de paza (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii diverse
II.1.4) Descriere succinta:
Servicii de paza si protectie la locatiile autoritatii contractante pe loturi, astfel: Lotul 1 – Sediu Administraţia Bazinală de Apă Prut-Bârlad Lotul 2 – Sediu Bază Mecanizare Manta Roşie Lotul 3 – Acumulare Ciric III Lotul 4 – Staţia de pompe Simila Lotul 5 – Staţia de pompe Prodana Lotul 6 – Sediu Bază Mecanizare Moara Grecilor Valoarea estimata minima pentru cele 6 (sase) loturi este de: 808.200,00 lei fara TVA corespunde perioadei contractuale ce se va derula de la data semnarii contractelor pana la data de 31.12.2024. Valoarea estimata maxima de 1.175.700 lei fara TVA corespunde optiunii de suplimentare si de prelungire a duratei contractelor cu 4 luni in anul 2025 in funcție de necesitățile și posibilitățile financiare ale autorității contractante, conform prevederilor art.165 din H.G. nr.395/2016. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare pana cel tarziu in a 4-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor, in masura in care solicitarile au fost transmise in termenul de 7 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Procedura de atribuire va fi iniţiată sub incidenţa clauzei suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de aprobarea fondurilor necesare achiziţiei de către autoritatea responsabilă – Administraţia Naţională „Apele Române”. Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate. În cazul în care, indiferent de motive, fondurile nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă îşi rezervă dreptul de a aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) din Legea nr.98 din 19 mai 2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, după primirea notificării din partea autorităţii responsabile - Administraţia Naţională „Apele Române” cu privire la neacordarea resurselor financiare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înteleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare de vreun prejudiciu cauzat în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acesteia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui astfel de prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Intervalul intre : 808.200,00 si 1.175.700,00 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Da
Pot fi depuse oferte pentru:Numarul maxim de loturi: 6
Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant:6
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmatoarelor loturi sau grupuri de loturi:-
Pot fi depuse oferte pentru:Numarul maxim de loturi: 6
Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant:6
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmatoarelor loturi sau grupuri de loturi:-