SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPServicii de management de proiect pentru obiectivul ,,Dezvoltarea infrastructurii de transport județean prin modernizarea DJ 712 (Pucioasa – Brănești – Vulcana Pandele – Șotânga - Târgoviște), DJ 720 C (Gura Ocniței – Ocnița) și DJ 720 A (Gura Ocniței – Adânca – Bucșani – Mărcești – Finta – Postârnacu – DN 1A)”
Data publicarii: 2024-05-08 | Data licitatiei: 2024-05-28 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Servicii de management de proiect pentru obiectivul ,,Dezvoltarea infrastructurii de transport județean prin modernizarea DJ 712 (Pucioasa – Brănești – Vulcana Pandele – Șotânga - Târgoviște), DJ 720 C (Gura Ocniței – Ocnița) și DJ 720 A (Gura Ocniței – Adânca – Bucșani – Mărcești – Finta – Postârnacu – DN 1A)” Numar de referinta:4280205_2024_PAAPD1484567
II.1.2) Cod CPV principal:
79411000-8 Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
II.1.4) Descriere succinta:
Contractul presupune prestarea de servicii de management de proiect, conform documentației anexate.În cadrul proiectului, principalele acțiuni de management de proiect ale Prestatorului sunt următoarele: - Elaborare cereri de rambursare/plată; - Elaborare rapoarte de progres; - Monitorizare activități proiect; - Elaborare notificări, propuneri acte adiționale; - Asistență în verificarea materialelor de informare și publicitate; -Notificări către OI cu privire la finalizarea contractelor de achiziție, cu privire la suma cu care s-a/s-au finalizat implementarea respectivului contract/respectivelor contracte în vederea dezangajării fondurilor în conformitate cu prevederile contractului de finanțare. -Verificarea situațiilor de lucrări 1.În conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legatură cu documentația de atribuire este de maxim 12 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. 2. În conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, autoritatea contractanta va răspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare /informațiilor suplimentare în a 5-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:935000 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu