SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPServicii de elaborare documentații de mediu în vederea obținerii acordului de mediu pentru ”Proiectul privind creșterea ponderii producției de energie electrică din surse regenerabile prin finalizarea lucrărilor și asigurarea monitorizării permanente a impactului asupra mediului la amenajarea hidroenergetică Surduc-Siriu”
Data publicarii: 2024-03-19 | Data licitatiei: 2024-04-10 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Servicii de elaborare documentații de mediu în vederea obținerii acordului de mediu pentru ”Proiectul privind creșterea ponderii producției de energie electrică din surse regenerabile prin finalizarea lucrărilor și asigurarea monitorizării permanente a impactului asupra mediului la amenajarea hidroenergetică Surduc-Siriu” Numar de referinta:13267213/2024/14895
II.1.2) Cod CPV principal:
71313400-9 Evaluare a impactului asupra mediului pentru constructii (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
II.1.4) Descriere succinta:
Elaborarea documentațiilor care fac obiectul achiziției și susținerea documentațiilor în fața autorităților competente în domeniul protecției mediului și a factorilor interesați sunt elemente necesare, conform legislației în vigoare, în cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului și de emitere a acordului de mediu pentru ”Proiectul privind creșterea ponderii producției de energie electrică din surse regenerabile prin finalizarea lucrărilor și asigurarea monitorizării permanente a impactului asupra mediului la amenajarea hidroenergetică Surduc-Siriu” Termenul de execuție pentru elaborarea documentațiilor necesare în vederea obținerii acordului de mediu este de: - 5 luni pentru EA, calculat de la data primirii comenzii lansată de Beneficiar. - 5 luni pentru RIM, calculat de la data primirii comenzii lansată de Beneficiar. - în termenele solicitate de MMAP: Studiul de evaluare adecvată și Raportul privind impactul asupra mediului care conțin completările/modificările solicitate de autoritățile competente participante la CAT, comentariile/opiniile/observaţiile justificate ale publicului interesat. Plata va fi realizata, conform Caietului de sarcini nr. 30368/14.03.2024, capitol 11 dupa cum urmeaza : 35% din valoarea contractului dupa admitere la plata Raport 1 ; 25% din valoarea contractului dupa admitere la plata Raport 2 ; 40% din valoarea contractului dupa admitere la plata Raport 3. Platile, ca obligatii ale entitatii contractante si care reprezinta contravaloarea serviciilor admise prin receptia lor, se vor executa, in baza facturilor emise de prestator, dupa semnarea proceselor verbale de receptie de catre beneficiar prin virament bancar cu OP, in contul declarat de acesta, in maxim 30 de zile data emiterii/ incarcarii facturii in Spatiul Privat Virtual. Termenul limita pana la care operatorii economici pot transmite in SEAP solicitari de clarificari este cel tarziu in a 10- a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Entitatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari – in a 4-a zi inainte de termenul limita stabilit prin Anuntul de participare simplificat pentru depunerea ofertelor. Se va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici in termenul limita enunat anterior.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:747500 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu