SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPServicii de adăpostire a animalelor care fac obiectul ordinului de plasare în adăpost, de pe aria administrativ-teritorială a judeţului Buzău în anul 2024.
Data publicarii: 2024-03-28 | Data licitatiei: 2024-04-05 | Tip contract: Servicii
Denumire contract:
Servicii de adăpostire a animalelor care fac obiectul ordinului de plasare în adăpost, de pe aria administrativ-teritorială a judeţului Buzău în anul 2024.
Data limita depunere oferta:
05.04.2024 11:30
Tip anunt:
Cumparari directe
|
Tip contract:
Servicii
|
Cod si denumire CPV:
70333000-4 - Servicii de adapostire (Rev.2)
|
Valoare estimata:
200.000,00 RON
|
|
Caiet de sarcini: |
Descriere contract:
Autoritatea contractantă, UAT Județul Buzău, achiziționează servicii de adăpostire a animalelor care fac obiectul ordinului de plasare în adăpost, de pe aria administrativ-teritorială a județului Buzău, serviciu cu caracter continuu și permanent exercitat în baza Legii nr.205/2004 privind protecția animalelor, cu modificările și completările ulterioare. Autoritatea contractantă a stabilit următoarele date și cerințe privind realizarea achiziției: - CPV: 70333000-4, Servicii de adapostire (Rev.2) și 85200000-1, Servicii veterinare (Rev.2). - termenul de realizare a contractului de servicii este de la data semnării acestuia de către ambele părți și până la data de 31 dec 2024, cu posibilitatea prelungirii acestuia până la data de 30.04.2025, conform clauzelor contractuale; - sursa de finanțare: bugetul propriu al județului; - cerințele minime sunt stabilite prin Caietul de sarcini pus la dispoziția ofertanților prin intermediul SEAP; - Ofertanții vor prezenta oferta financiară și tehnică conform cerințelor autorității; - Oferta financiară va fi prezentată conform cerințelor autorității contractante și prin încadrarea în bugetul total alocat achiziției. Valoarea totală estimată a achiziției fiind de 200.000,00 lei fără TVA. Centralizatorul de prețuri va fi structurat conform anexei la caietul de sarcini. Oferta financiara reprezintă totalul general din tabelul la anexa caietului de sarcini (varianta actualizată în 28.03.2024), departajarea ofertanților realizându-se prin aplicarea criteriului de atribuire: „prețul cel mai scăzut ” la ofertele financiare depuse. - Valoarea contractului este determinată de punctul V. TOTAL GENERAL din oferta financiară privind prestarea serviciilor, care va fi anexă la contract. - În perioada de derulare a contractului, plata se va face în baza ordinelor de plasare în adăpost de către poliție pentru servici Ofertantul trebuie să facă dovada că: - dispune de personal conform cerințelor din Caietul de sarcini; - dispune de mijloace de transport autorizate sanitar-veterinar, care îndeplinesc condițiile impuse de legislația în vigoare privind transportul animalelor; - deține spații pentru cazarea oricăror specii de animale colectate de pe aria administrativ-teritorială a județului Buzău, spații autorizate sanitar-veterinar; - are încheiat un contract cu o unitate de ecarisare/neutralizare a cadavrelor, autorizată sanitar-veterinar, sau să dețină instalații proprii de incinerare, autorizate conform condițiilor impuse de legislația în vigoare; - se depune un certificat constatator valabil emis de ONRC cu maxim 30 zile înainte de data prezentării ( sau un document echivalent care atestă înregistrarea legală); - se depune un certificat de atestare fiscală valabil emis cu maxim 30 zile înainte de data prezentării, privind plata impozitelor, taxelor sau a contribuţiilor la bugetul general consolidat și un certificat privind plata impozitelor și taxelor locale, pentru sediul social declarat (sau document echivalent);