SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPSERVICII DE REPARATII SI INTRETINERE SISTEM CONTROL ACCES
Data publicarii: 2024-04-19 | Data licitatiei: 2024-04-24 | Tip contract: Servicii
Denumire contract:
SERVICII DE REPARATII SI INTRETINERE SISTEM CONTROL ACCES
Data limita depunere oferta:
24.04.2024 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe
|
Tip contract:
Servicii
|
Cod si denumire CPV:
50324100-3 - Servicii de intretinere a sistemelor (Rev.2)
|
Valoare estimata:
500,00 RON
|
|
Caiet de sarcini: |
Descriere contract:
Denumire contract – SERVICII DE REPARATII ȘI INTRETINERE SISTEM CONTROL ACCES Cod CPV - 50324100-3 - Servicii de intreținere a sistemelor Valoare estimată – 500,00 lei fără TVA Descriere contract – Servicii de reparatii și intretinere sistem control acces la sediul central din Aleea Suter nr. 21, sector 4, Bucuresti Propunerea tehnică se va completa (Formular nr. 6). Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerințele prevăzute în specificațiile tehnice și va fi întocmită astfel încât să asigure posibilitatea verificării corespondenței cu prevederile acestora. Cerintele impuse prin specificațiile tehnice vor fi considerate ca fiind minimale și obligatorii. În cazul în care oferta nu respectă toate cerințele prevăzute în specificațiile tehnice, va fi respinsa ca neconformă de catre comisia de evaluare a ofertelor. Propunerea financiară: se va completa (Formularul nr. 5 și Anexa nr. 1). Pretul va fi exprimat in lei (fara TVA), cu maxim 2 zecimale. Preţurile vor include toate cheltuielile, taxele, impozitele, contribuțiile legale de orice natură în legatură cu obiectul contractului şi trebuie să acopere toate costurile descrise în caietul de sarcini.