SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPRechizite de birou
Data publicarii: 2024-04-09 | Data licitatiei: 2024-04-11 | Tip contract: Furnizare
Denumire contract:
Rechizite de birou
Data limita depunere oferta:
11.04.2024 10:47
Tip anunt:
Cumparari directe
|
Tip contract:
Furnizare
|
Cod si denumire CPV:
30192000-1 - Accesorii de birou (Rev.2)
|
Valoare estimata:
4.322,10 RON
|
|
Caiet de sarcini: |
Descriere contract:
Achiziție rechizite de birou în conformitate cu nota de prezentare atasată anunțului. Toate produsele trebuie sa respecte in totalitate cerintele din nota de prezentare. Dacă la recepție se constata ca produsele livrate sunt necorespunzatoare calitativ, sunt defecte sau prezinta vicii de fabricatie, acestea vor fi inlocuite pe cheltuiala furnizorului. Produsele trebuie sa fie insotite de certificate de garantie si/sau conformitate. In cazul in care produsele nu corespund cerintelor, operatorul economic se obliga sa le inlocuiasca cu produse conforme cerintelor, asigurand livrarea acestora si ridicarea produselor neconforme.