SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPPiese de schimb originale pentru imprimante, copiatoare, multifunctionale
Data publicarii: 2024-03-28 | Data licitatiei: 2024-04-10 | Tip contract: Furnizare
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Piese de schimb originale pentru imprimante, copiatoare, multifunctionale Numar de referinta:54/2024
II.1.2) Cod CPV principal:
30125000-1 Piese si accesorii pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Furnizare / Cumparare
II.1.4) Descriere succinta:
Achiziția de „Piese de schimb originale pentru imprimante, copiatoare, multifunctionale”, va asigura condiții de valorificare optimă a capacității de intervenție și rezolvare a avariilor prin introducerea de aer proaspăt în zona de intervenție, cu efect în scăderea temperaturii aerului , creșterea vizibilității și permiterea accesului mult mai rapid în galerie. Termene pentru depunerea/răspunsul la solicitările de clarificări/informații suplimentare: A. În conformitate cu prevederile art. 172 alin. (1) din Legea nr. 99/2016, cu modificările și completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legatura cu documentația de atribuire este de 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. B. În conformitate cu prevederile art. 172 alin. (2) din Legea nr. 99/2016, cu modificările și completările ulterioare, entitatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarficare/informațiilor suplimentare în a 4 a zi dinainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor. C. În conformitate cu prevederile art. 29 alin. (3) din HG nr. 394/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, entitatea contractantă menţionează că va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:188018.22 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu