SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPLucrări de refacere fațade la Palatul de Justiție Suceava
Data publicarii: 2024-03-25 | Data licitatiei: 2024-04-10 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Lucrări de refacere fațade la Palatul de Justiție Suceava Numar de referinta:1391/20.03.2024
II.1.2) Cod CPV principal:
45443000-4 Lucrari de fatade (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Executarea
II.1.4) Descriere succinta:
Execuție lucrări pentru obiectivul de investiții ”Lucrări de refacere fațade la Palatul de Justiție Suceava” Contract de execuție lucrări având ca obiect realizarea reparațiilor la fațadele Palatului de Justiție Suceava prin refacerea aspectului arhitectural specific, cu stoparea degradărilor, crescând durabilitatea clădirii prin oprirea infiltrațiilor din precipitații în structura pereților exteriori cu un efect pozitiv asupra eficienței energetice a clădirii. Palatul de Justiție Suceava este o clădire, monument istoric, aflată pe Lista Monumentelor Istorice a județului Suceava, poziția 181, cod SV – II – m – B – 05482. Conform cadrului normativ,corpul de clădire se încadrează astfel: - Categoria de importanță a construcției este ”B” - Clasa de importanță a construcțiilor ”II” - Grad ”II” de rezistență la foc. Valoarea estimata a contractului este de 1.602.719,92 lei, fără TVA, compusă din: Cap. 4 - Cheltuieli pentru investiția de bază: 1.571.294,04 lei, fără TVA, Cap. 5 - Alte cheltuieli: 31.425,88 lei, fără TVA, respectiv: Subcapitolul 5.1 Organizare de șantier: 31.425,88 lei, fără TVA; Subcapitolul 5.1.1 Lucrări de construcții și instalații aferente organizării de șantier 31.425,88 lei, fără TVA; Se vor executa lucrările conform specificațiilor din Caietul de Sarcini și Proiectul Tehnic. Modificarea și/sau ajustarea contractului de achiziție publică, în cursul perioadei sale de valabilitate, se face în condițiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, cu condiția încadrării în valoarea cheltuielilor diverse și neprevăzute cuprinse în Devizul general al obiectivului de investiție. Modificarea contractului în cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decât în cazurile și condițiile prevăzute la art.221 din Legea nr. 98/2016, se realizează prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispozițiile normative aplicabile. În conformitate cu prevederile art. 160 din Legea nr. 98/2016, cu modificările și completările ulterioare, autoritatea contractantă stabilește 1 termen – limită în care va asigura răspunsul clar și complet la solicitările de clarificare/informații suplimentare ale ofertanților astfel: Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 12 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 6-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:1602719.92 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu