SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPLUCRĂRI DE EXECUȚIE INSTALAȚII CURENȚI SLABI - PAVILION VIZITĂ
Data publicarii: 2024-04-19 | Data licitatiei: 2024-05-15 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
LUCRĂRI DE EXECUȚIE INSTALAȚII CURENȚI SLABI - PAVILION VIZITĂ Numar de referinta:47015092021153
II.1.2) Cod CPV principal:
45310000-3 Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Executarea
II.1.4) Descriere succinta:
Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este execuția tuturor lucrărilor identificate caietele de sarcini, memoriul tehnic, piesele scrise si piesele desanate mentionate in borderou,ce includ cel putin urmatoarele, dar fara a se limita la: execuția lucrărilor de curenți slabi prinse in proiect, respectiv instalații de control acces, instalații de supraveghere cu camere video, instalații de telefonie. execuția lucrărilor de mufare, branșare, săpături, pozare, conectare a echipamentelor și a conductorilor necesari instalațiilor de curenți slabi. Materialele, echipamentele și dotările puse în operă trebuie să fie compatibile cu sistemul actual și cu serverul existent (Rosslare IP). Exemplu: centrala de control acces. Capacitatea de stocare a NVR să fie de minimum 30 zile. Sistemul de supraveghere video să cuprindă camere de tip IP. realizarea unui grafic de timp pentru îndeplinirea sarcinilor; achiziționarea tuturor materialelor și produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor și echipamentelor (inclusiv orice utilaj de ridicare sau manipulare necesare pentru execuția lucrărilor; orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea șantierului, sau orice autorizație necesară Contractantului de la autoritățile competente (E.On, Delgaz, Telekom, Primarie etc) pentru executarea lucrărilor și realizarea activităților și lucrărilor temporare; transportul la șantier a oricăror materiale, utilaje, componente și echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuția lucrărilor; trasarea lucrărilor pe teren pe baza datelor de pe planul de situație; orice testare și testele relevante, așa cum sunt aceste testări și teste solicitate prin legislația și reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calității în construcții; orice consumabile necesare pentru execuția lucrărilor și realizarea testărilor; întreținerea normală și extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă; activități și consumabile necesare pentru menținerea șantierului curat și funcțional, demontarea și îndepărtarea oricăror lucrări sau activități provizorii; pregătirea oricărei documentații necesare Contractantului pentru execuția lucrărilor, documentație care include, dar nu se limitează la: a. Grafice generale de realizare a investiției publice (fizice și valorice); b. Planul calității pentru execuție; c. Planul de control al calității; d. Certificările și/sau rezultatele testelor materialelor. documentarea informațiilor necesare pentru cartea tehnică a construcției, inclusiv documentarea instrucțiunilor de exploatare Dupa finalizarea lucrarilor contractate suprafetele pe care / in care au fost montati conductor sau au fost montate echipamente vor fi aduse la starea initiala. Reparatiile cu mortar, glet , zugraveli vor cadea in sarcina contractantului. Exemplu: canalele prin care vor fi dispuse tuburile vor fi acoperite cu mortar si apoi finisate, refacerea finisajelor cu glet si vopsea lavabila in cazul in care peretele devine murder sau patat.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:772181.3 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu