SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPIntretinerea periodica, pregatirea pentru iarna si repunerea in functiune primavara a fantanilor publice furnizoare de apa potabila
Data publicarii: 2024-04-29 | Data licitatiei: 2024-05-15 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Intretinerea periodica, pregatirea pentru iarna si repunerea in functiune primavara a fantanilor publice furnizoare de apa potabila Numar de referinta:4266260-2024-7
II.1.2) Cod CPV principal:
50510000-3 Servicii de reparare si de intretinere a pompelor, a vanelor, a robinetelor si a containerelor de metal (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
II.1.4) Descriere succinta:
Activitatile serviciilor de intretinere periodica, pregatire pentru iarna si repunerea in functiune primavara a fantanilor publice furnizoare de apa potabila sunt mentionate in caietul de sarcini. Activitatea de intretinere, mentinere si reparare se va realiza in mod continuu pe intreaga perioada a contractului si va consta in principal din: servicii periodice de intretinere si mentinere in vederea functionarii in parametri normali de exploatare a instalatiilor electrice si sanitare aferente fantanilor furnizoare de apa potabila, servicii de reparare a defectiunilor survenite accidental sau diagnosticate in timpul verificarilor, pregatirea pentru iarna a instalatiilor sanitare si de automatizare a fantanilor furnizoare de apa potabila, precum si punerea lor in functiune primavara, constand in operatiuni de verificare, dezinfectare, curatare si igienizare a instalatiilor sanitare aferente fantanilor furnizoare de apa potabila, in vederea asigurarii si mentinerii parametrilor optimi de potabilitate a apei. Termenul limita pentru transmiterea de catre operatorii economici a solicitarilor de clarificari este de 8 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Termenul limita pana la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este in a 5 a zi inaintea datei limita de depunere a ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Intervalul intre : 294.667,20 si 397.025,28 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu