SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPImbunatatirea si dotarea Serviciului Public Voluntar pentru Situatii de Urgenta al Comunei Cavadinesti prin achizitia unui utilaj
Data publicarii: 2024-04-12 | Data licitatiei: 2024-04-30 | Tip contract: Furnizare
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Imbunatatirea si dotarea Serviciului Public Voluntar pentru Situatii de Urgenta al Comunei Cavadinesti prin achizitia unui utilaj Numar de referinta:0503/2024/1
II.1.2) Cod CPV principal:
43262000-7 Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Furnizare / Cumparare
II.1.4) Descriere succinta:
In cadrul Primariei Cavadinesti functioneaza Serviciul Voluntar pentru Situatii de Urgenta, compartiment fara personalitate juridica. Serviciul are ca obiect de activitate prevenirea si interventia in cazul producerii unor situatii de urgenta in comuna Cavadinesti, pe teritoriul localitatilor componente ( Cavadinesti, Comanesti, Ganesti si Vadeni) atunci cand situatia de urgenta o impune, si anume: inzapeziri, inundatii, incendii, alunecari de teren, cutremur. Dotarile insuficiente cu echipamente si utilaje specifice fac ca eficienta interventiilor(inzapeziri, inundatii, incendii, alunecari de teren, cutremur) pe raza comunei Cavadinesti sa fie scazuta. Pentru o buna desfasurare a activitatiii SVSU comuna Cavadinesti propune achizitionarea unui utilaj specific de interventie si anume un buldoexcavator. Actiunea va conduce la atingerea obiectivului general de dezvoltare a capacitatii comunei Cavadinesti pentru gestionarea situatiilor de urgenta, interventia rapida in momentele de maxima necesitate
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:435556 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu