SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPExecutie lucrari pentru obiectivul “LUCRARI DE REABILITARE MODERATA IN VEDEREA CRESTERII EFICIENTEI ENERGETICE - SCOALA CU CLASELE I-IV IZVORU RECE - COMUNA VAIDEENI, JUDETUL VALCEA”
Data publicarii: 2024-04-15 | Data licitatiei: 2024-05-02 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Executie lucrari pentru obiectivul “LUCRARI DE REABILITARE MODERATA IN VEDEREA CRESTERII EFICIENTEI ENERGETICE - SCOALA CU CLASELE I-IV IZVORU RECE - COMUNA VAIDEENI, JUDETUL VALCEA” Numar de referinta:2541401/2024/18
II.1.2) Cod CPV principal:
45453000-7 Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Executarea
II.1.4) Descriere succinta:
Obiectivul general il constituie imbunatatirea eficientei energetice a Scolii cu Clasele I-IV Izvoru Rece, Comuna Vaideeni si imbunatatirea calitatii mediului inconjurator prin reducerea emisiilor de gaze cu efect de sera, reducerea consumului anual de energie primara si promovarea utilizarii surselor renegerabile de energie. Cladirea in care isi desfasoara activitatea Scoala cu Clasele I-IV Izvoru Rece, Comuna Vaideeni a fost realizata in anii 1950, fara sa beneficieze de existenta unui proiect, folosind materiale care respectau standardele in vigoare si in conformitate cu normele de practica din perioada respectiva. Structura de rezistenta a fost consolidata in anii 2012-2013, dar nu au fost realizate alte lucrari de reparatie, reabilitare si modernizare. Cladirea a fost exploatata in conditii normale, nefiind semnalate deficiente care ar fi putut afecta starea tehnica a acesteia. Investitia trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute in Ghidului Specific privind regulile si Conditiile Aplicabile finantarii din Fondurile Europene aferente Planului National de Redresare si Rezilienta in cadrul apelului de proiecte PNNR/2022/C10/I3. Operatorii economici vor putea solicita clarificări privind documentația de atribuire până la termenul de 12 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor astfel încât răspunsul autorității contractante să fie transmis cu cel puțin 6 zile înainte (in a 7 zi) de data limita de depunere a ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:1016384.07 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu