SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPExecutie lucrari aferente proiectului: „REABILITARE CONSTRUCȚIE EXISTENTĂ ȘI SCHIMBARE DE DESTINAȚIE DIN ȘCOALĂ ÎN CENTRU DE ZI PENTRU COPIII AFLAȚI ÎN SITUAȚIE DE RISC DE SEPARARE DE PĂRINȚI”
Data publicarii: 2024-04-29 | Data licitatiei: 2024-05-16 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Executie lucrari aferente proiectului: „REABILITARE CONSTRUCȚIE EXISTENTĂ ȘI SCHIMBARE DE DESTINAȚIE DIN ȘCOALĂ ÎN CENTRU DE ZI PENTRU COPIII AFLAȚI ÎN SITUAȚIE DE RISC DE SEPARARE DE PĂRINȚI” Numar de referinta:4270732/2024/1
II.1.2) Cod CPV principal:
45453000-7 Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Executarea
II.1.4) Descriere succinta:
Investitia propusa vizează lucrări de reabilitare și schimbare de destinație pentru corpul de clădire C3 din școală în centru de zi pentru copiii aflați în situație de risc de separare de părinți. Acest obiectiv de investitii este finantat prin PNRR, Componenta: 13 – Reforme sociale, Investitia I1 – Crearea unei retele de centre de zi pentru copiii expusi riscului de a fi separati de familie Valoarea estimata a lucrarilor aferente prezentei proceduri de achizitie REABILITARE CONSTRUCȚIE EXISTENTĂ ȘI SCHIMBARE DE DESTINAȚIE DIN ȘCOALĂ ÎN CENTRU DE ZI PENTRU COPIII AFLAȚI ÎN SITUAȚIE DE RISC DE SEPARARE DE PĂRINȚI este de 1.824.046,90 lei fără TVA, suma aferenta urmatoarelor capitole/subcapitole de cheltuieli: Cap.4. Cheltuieli pentru investiţia de baza - 1.808.954,40 lei Subcap. 4.1 Constructii si instalatii - 1.577.239,92 lei Subcap. 4.3 Utilaje echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj - 231.714,48 lei Cap.5. Alte cheltuieli - 15.092,50 lei Subcap. 5.1 Organizare de santier - 15.092,50 lei 5.1.1 lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier - 15.092,50 lei Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este de 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termen de 12 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:1824046.9 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu