SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPEchipamente pentru Facultatea de Inginerie, Departamentul de Inginerie Mecanică, Departamentul de Ingineria Materialelor și a Mediului și Departamentul de Ingineria Fabricației
Data publicarii: 2024-04-29 | Data licitatiei: 2024-06-10 | Tip contract: Furnizare
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Echipamente pentru Facultatea de Inginerie, Departamentul de Inginerie Mecanică, Departamentul de Ingineria Materialelor și a Mediului și Departamentul de Ingineria Fabricației Numar de referinta:3127522/2024/4.1-4.12
II.1.2) Cod CPV principal:
38540000-2 Masini si aparate de testare si masurare (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Furnizare / Cumparare
II.1.4) Descriere succinta:
Achizitia de „Echipamente pentru Facultatea de Inginerie, Departamentul de Inginerie Mecanică, Departamentul de Ingineria Materialelor și a Mediului și Departamentul de Ingineria Fabricației”, conform specificatiilor din caietul de sarcini. Număr de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor /candidaturilor: 20 zile. Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare: a 11- a zi înainte de termenul limită stabilit în anunțul de participare pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (https://www.e-licitatie.ro). Finalizarea procedurii de atribuire prin încheierea contractului de achiziție publică este supusă următoarei condiții suspensive, ce va opera pentru o perioada de maxim 4 luni de la data limită a depunerii ofertei: Încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de menținerea finanțării din venituri proprii/bugetul de stat, semnarea contractului fiind posibilă doar în situația în care se respectă dispozițiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice, și cu respectarea dispozițiilor Hotărârii nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările şi completările ulterioare. În cazul în care, indiferent de motive, menținerea finanțării din venituri proprii/bugetul de stat nu se realizează, autoritatea contractantă va aplica prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) teza a II-a din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înteleg că Autoritatea Contractantă și/sau ME nu pot fi considerați răspunzători pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractanta și/sau ME au fost notificați asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:254149 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Da
Pot fi depuse oferte pentru:Numarul maxim de loturi: 11
Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant:11
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmatoarelor loturi sau grupuri de loturi:Ofertele se pot depune pentru unul sau mai multe loturi
Pot fi depuse oferte pentru:Numarul maxim de loturi: 11
Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant:11
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmatoarelor loturi sau grupuri de loturi:Ofertele se pot depune pentru unul sau mai multe loturi