SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPAchizitie servicii de proiectare și execuție lucrări pentru CONSOLIDARE, MODIFICARE FAȚADE ȘI RECOMPARTIMENTARE CORP C5 aferente proiectului „Modernizarea Laboratorului Central pentru Controlul Calitatii Si Igienei Vinului Valea Calugareasca, localitatea Valea Calugareasca”
Data publicarii: 2024-04-22 | Data licitatiei: 2024-05-13 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Achizitie servicii de proiectare și execuție lucrări pentru CONSOLIDARE, MODIFICARE FAȚADE ȘI RECOMPARTIMENTARE CORP C5 aferente proiectului „Modernizarea Laboratorului Central pentru Controlul Calitatii Si Igienei Vinului Valea Calugareasca, localitatea Valea Calugareasca” Numar de referinta:16557041 / 2024 / 56
II.1.2) Cod CPV principal:
45453000-7 Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Proiectare si executare
II.1.4) Descriere succinta:
Achiziția cuprinde proiectarea la faza PT si detalii de executie, documentații pentru obținere avize și acorduri conform certificat de urbanism (inclusiv scenariu de securitate la incendiu), verificarea tehnica a proiectarii, asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor și executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii cu titlul Modernizarea Laboratorului Central pentru Controlul Calitatii Si Igienei Vinului Valea Calugareasca, localitatea Valea Calugareasca. Potrivit Devizului General estimativ din cadrul Documentatiei de Avizare a lucrarilor de Interventie, valoarea estimata totala pentru proiectarea la faza PT, verificarea tehnica a proiectarii, asistenta tehnica din partea proiectantului și executia lucrarilor aferente obiectivului de investiții este după cum urmează: PROIECT TEHNIC, DDE, verificare tehnica, asistenta din partea proiectantului: 3.5.4 Documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor 50.000,00 lei fara TVA 3.5.5 Verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie 8.000,00 lei fara TVA 3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie 80.000,00 lei fara TVA 3.8.1 Asistenta tehnica din partea proiectantului 55.000,00 lei fara TVA, din care: 3.8.1.1 pe perioada de executie a lucrarilor 40.000,00 lei fara TVA 3.8.1.2 pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie, avizat de către Inspectoratul de Stat în Construcţii 15.000,00 lei fara TVA TOTAL 193.000,00 lei fara TVA EXECUTIE LUCRARI: 4.1 Construcţii şi instalaţii 1.896.765,04 lei fara TVA, din care: Arhitectura - desfaceri 118.805,23 lei fara TVA Arhitectura - construit 958.357,22 lei fara TVA Structuri 179.652,78 lei fara TVA Instalatii sanitare 117.672,95 lei fara TVA Instalatii electrice 315.393,79 lei fara TVA Instalatii HAVC 206.883,07 lei fara TVA 4.2 Montaj utilaje tehnologice 0,00 lei fara TVA 4.3 Utilaje, echip. tehnologice şi funcţionale cu montaj 120.786,00 lei fara TVA 5.1 Organizarea de şantier 154.243,90 lei fara TVA, din care: 5.1.1 Lucrări de construcţii 154.243,90 lei fara TVA 5.1.2 Cheltuieli conexe organizării şantierului 0,00 lei fara TVA TOTAL 2.171.794,94 lei fara TVA Valoare totala estimata: 2.364.794,94 lei fara TVA. Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este de: inainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I.3 din Instructiunile pentru ofertanti/fisa de date, respectiv 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:2364794.94 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu