SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPAchizitia de produse pentru dotarea obiectivelor din cadrul proiectului integrat „Imbunatatirea serviciilor sociale, educationale si recreative in municipiul Barlad” (reluare pentru mobilier si cosuri ).
Data publicarii: 2024-04-09 | Data licitatiei: 2024-05-08 | Tip contract: Furnizare
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Achizitia de produse pentru dotarea obiectivelor din cadrul proiectului integrat „Imbunatatirea serviciilor sociale, educationale si recreative in municipiul Barlad” (reluare pentru mobilier si cosuri ). Numar de referinta:4539912_2024_PAAPD1463775
II.1.2) Cod CPV principal:
39000000-2 Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Furnizare / Cumparare
II.1.4) Descriere succinta:
Achizitia vizează furnizarea produselor necesare dotarii obiectivelor 1. Modernizarea si extinderea Gradiniței cu program prelungit nr. 2 Bârlad; 2. Înființare și dotare centru de zi pentru persoane vârstnice în fosta Centrală Termică Cetinei din str. N. Tonitza nr. 9; 3. Reabilitarea, Modernizarea și extinderea Sălii de sport din str. N.Tonitza nr. 1, Bârlad; in curs de executie in cadrul proiectului “Imbunatatirea serviciilor sociale, educationale si recreative in municipiul Barlad” (finantat prin POR 2014-2020, Axa prioritara 13, obiectiv specific 13.1 – Imbunatatirea calitatii vietii populatiei in orasele mici si mijlocii din Romania”) asa cum au fost stabilite de proiectantii acestora in listele de dotari si de active necorporale incluse in proiectul tehnic, si care fac parte din caietul de sarcini aferent acestei proceduri (produse ce au fost introduse in LOTUL 1 din procedura initiata prin publicarea Anuntului de participare simplificat SCN 1141769/05.03.2024 si anulat in urma masurilor de remediere hotarate ca urmare a primirii unei contestatii). Tinand cont de produsele ce trebuie achizitionate si categoriile din care fac parte acestea din punct de vedere ale utilizarii si posibilitatii operatorilor economici de a le furniza, in cadrul acestei procedurii au fost constituite 2 loturi de produse dupa cum urmeaza: LOT 1 MOBILIER DE INTERIOR LOT 2 COSURI SI PUBELE Autoritatea contractantă va răspunde la solicitarile de clarificari transmise de operatorii economici in termenul specificat la sectiunea I.3, in cadrul unui raspuns consolidat ce va fi publicat in SEAP cu cel putin 6 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:385532 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Da
Pot fi depuse oferte pentru:Numarul maxim de loturi: 2
Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant:2
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmatoarelor loturi sau grupuri de loturi:-
Pot fi depuse oferte pentru:Numarul maxim de loturi: 2
Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant:2
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmatoarelor loturi sau grupuri de loturi:-