SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPAchiziția unui buldoexcavator pentru Compartimentul gospodărire și deservire din cadrul primăriei comunei Hărău, județul Hunedoara
Data publicarii: 2024-04-05 | Data licitatiei: 2024-04-17 | Tip contract: Furnizare
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Achiziția unui buldoexcavator pentru Compartimentul gospodărire și deservire din cadrul primăriei comunei Hărău, județul Hunedoara Numar de referinta:II.1. - 1
II.1.2) Cod CPV principal:
43262000-7 Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Furnizare / Cumparare
II.1.4) Descriere succinta:
În ceea ce privește scopul principal al acestei investiții este achiziția unui buldoexcavator și a unor accesorii necesare pentru desfășurarea activității publice din cadrul comunei Hărău pe tot parcursul anului, deoarece va fi echipat corespunzător pentru a se putea beneficia de el în multe activități desfășurate atât vara, cât și iarna pentru asigurarea bunăstării comunității. Contractul presupune modernizarea Compartimentului gospodărire și deservire al Comunei Hărău cu utilajele necesare pentru dezvoltarea gamei de servicii prestate în beneficiul comunităţii locale, precum şi pentru îmbunătăţirea calităţii serviciilor prestate în folosul comunei. Produsele ce vor fi achiziţionate prin intermediul investiţiei sunt: - 1buc - buldoexcavator doatat cu următoarele accesorii: - kit boturi flotante prindere rapidă pentru brațul de excavare – 1 buc; - cupa de excavare 300mm – 1 buc; - cupa taluzare 1524 mm – 1 buc; - motor actionare burghiu foreză – 1 buc; - burgiu foreză de sapat D=152 mm – 1 buc; - burgiu foreză de sapat D=300 mm – 1 buc; - suport prindere rapida pentru foreză – 1 buc. Valoarea totală estimată a achiziției este de: 485.051,00 lei fara TVA. Durata contractului este de 25 luni din care: 1 lună perioada de livrare a produselor + 24 luni perioada de garanție. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (https://e-licitatie.ro/pub). Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 5. Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare: a 3-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:485051 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu