SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAP„Servicii de audit financiar independent în vederea verificarii costurilor solicitate la rambursare de la Ministerul Energiei conform criteriilor de eligibilitate aplicabile investițiilor finanțate prin Fondul pentru modernizare conform contractelor de finantare incheiate intre Ministerul Energiei si Societatea CCGT POWER Isalnita SA, pentru proiectul- RO 1-00: Construirea unei centrale electrice
Data publicarii: 2024-04-24 | Data licitatiei: 2024-05-15 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
„Servicii de audit financiar independent în vederea verificarii costurilor solicitate la rambursare de la Ministerul Energiei conform criteriilor de eligibilitate aplicabile investițiilor finanțate prin Fondul pentru modernizare conform contractelor de finantare incheiate intre Ministerul Energiei si Societatea CCGT POWER Isalnita SA, pentru proiectul- RO 1-00: Construirea unei centrale electrice Numar de referinta:48790613-2024-06
II.1.2) Cod CPV principal:
79212100-4 Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
II.1.4) Descriere succinta:
Auditorul emite un raport individual pentru fiecare cerere de rambursare intruct Beneficiarul are obligația să anexeze la dosarul de rambursare raportul emis de auditor. Auditorul va întocmi rapoarte de audit financiar în conţinutul şi forma prevazută în contractele de finanțare, astfel: Un raport de audit pentru fiecare cerere de rambursare (intermediară), conform anexei la contractul de finanțare estimam minim 4 cereri de rambursare, respectiv minim patru a rapoarte de audit; Un raport de audit pentru cererea de rambursare finala; Opinii în cazul solicitării suportului pentru a raspunde la solicitările de clarificări din partea Ministerului Energiei - Nota: Solicitarile de clarificari se vor face cu cel putin 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, iar entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet o singura data in a 6 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:299000 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu