SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAP„Servicii de încercare profilactică a echipamentului individual de protecție electroizolant și a mijloacelor de protecție electroizolante”
Data publicarii: 2024-03-28 | Data licitatiei: 2024-04-10 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
„Servicii de încercare profilactică a echipamentului individual de protecție electroizolant și a mijloacelor de protecție electroizolante” Numar de referinta:13267213/2024/17652.9
II.1.2) Cod CPV principal:
71632000-7 Servicii de testare tehnica (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
II.1.4) Descriere succinta:
Mijloacele și echipamentele individuale de protecție electroizolante folosite la lucrări sau manevre în instalaţiile electrice, trebuie să fie supuse periodic unor încercări profilactice, în conformitate cu prevederile specificațiilor tehnice ale producătorului, a instrucțiunii proprii de securitate și sănătate în muncă în Hidroelectrica S.A. cod: ISSM-HE-01 ediția în vigoare și HG 1146/2006 privind cerinţe minime de securitate și sănătate în muncă pentru utilizarea în muncă de către lucrători a echipamentelor de muncă. Pentru desfășurarea lucrărilor și manevrelor din instalațiile electrice ale Hidroelectrica SA, sunt folosite mijloace/echipamente electroizolante de protecție, după cum urmează: • Detectoare de tensiune cu dublă semnalizare, optică și acustică; • Prăjini electroizolante; • Covoare electroizolante portabile; • Platforme electroizolante; • Mănuși electroizolante de joasă și înaltă tensiune; • Cizme electroizolante de joasă și înaltă tensiune; • Dispozitive de manevrare siguranțe MPR; • Plăci electroizolante pentru înaltă tensiune; • Clești electroizolanți pentru înaltă tensiune; • Indicatoare mono sau bipolare de corespondență a fazelor de înaltă tensiune. Este necesară încheierea unui acord cadru cu o durată de 24 luni, pentru asigurarea continuității serviciilor de verificare profilactică, ținând cont de importanța utilizării echipamentelor și mijloacelor de protecție în activitatea lucrătorilor. Prestarea serviciilor se va face pe loturi, fiecare lot reprezentând serviciile de încercare profilactică pentru mijloacele și echipamentele individuale de protecție electroizolante de la o Sucursală Hidroelectrica, după cum urmează: LOT 1 - Servicii de încercare profilactică a echipamentului individual de protecție electroizolant și a mijloacelor de protecție electroizolante din cadrul SH Bistrița; Lot 2 - Servicii de încercare profilactică a echipamentului individual de protecție electroizolant și a mijloacelor de protecție electroizolante din cadrul SH Cluj; Lot 3 - Servicii de încercare profilactică a echipamentului individual de protecție electroizolant și a mijloacelor de protecție electroizolante din cadrul SH Curtea de Argeș; Lot 4 - Servicii de încercare profilactică a echipamentului individual de protecție electroizolant și a mijloacelor de protecție electroizolante din cadrul SH Hațeg; Lot 5 - Servicii de încercare profilactică a echipamentului individual de protecție electroizolant și a mijloacelor de protecție electroizolante din cadrul SH Porțile de Fier; Lot 6 - Servicii de încercare profilactică a echipamentului individual de protecție electroizolant și a mijloacelor de protecție electroizolante din cadrul SH Râmnicu Vâlcea; Lot 7 - Servicii de încercare profilactică a echipamentului individual de protecție electroizolant și a mijloacelor de protecție electroizolante din cadrul SH Sebeș; Lot 8 - Servicii de încercare profilactică a echipamentului individual de protecție electroizolant și a mijloacelor de protecție electroizolante din cadrul Sucursala Wind. Termenul limita pana la care operatorii economici pot transmite solicitari de clarificari este cel tarziu in a 9 a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Entitatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari – in a 5-a zi inainte de termenul limita stabilit prin Anuntul de participare simplificat pentru depunerea ofertelor. Se va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de operatorul economic in termenul limita enunat anterior. Nu sunt acceptate clarificari dupa data precizata anterior. Cantitatile minime si maxime se regasesc in Anexa Caietului de sarcini Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (https://e-licitatie.ro/pub)
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:992739.7 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Da
Pot fi depuse oferte pentru:Numarul maxim de loturi: 8
Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant:8
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmatoarelor loturi sau grupuri de loturi:-
Pot fi depuse oferte pentru:Numarul maxim de loturi: 8
Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant:8
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmatoarelor loturi sau grupuri de loturi:-