SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAP„Reabilitare și extindere Corp clădire C4 existent și amenajări exterioare pentru înființare Centru de zi pentru copii Oțelu Roșu”
Data publicarii: 2024-04-23 | Data licitatiei: 2024-05-14 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
„Reabilitare și extindere Corp clădire C4 existent și amenajări exterioare pentru înființare Centru de zi pentru copii Oțelu Roșu” Numar de referinta:05/11.2022
II.1.2) Cod CPV principal:
45215200-9 Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Executarea
II.1.4) Descriere succinta:
„Reabilitare și extindere Corp clădire C4 existent și amenajări exterioare pentru înființare Centru de zi pentru copii Oțelu Roșu” Valoarea estimata a procedurii este de 1.419.701,99 lei si se compune din: - cap. 4.1 din DG - Constructii si instalatii - 1.288.647,53 lei - cap. 4.2 din DG - Montaj utilaje, echipamente tehnologice si funcionale - 9.450,00 lei - cap. 4.3 din DG - Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj - 121.604,46 lei A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. B. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare in a 6 -a zi dinainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A, va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B. si drept urmare, orice solicitare de clarificare in afara termenelor mentionate se va considera TARDIVA.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:1419701.99 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu