SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAP„Modernizare strada Malinului inclusiv canal adiacent” (execuție)
Data publicarii: 2024-05-10 | Data licitatiei: 2024-06-17 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
„Modernizare strada Malinului inclusiv canal adiacent” (execuție) Numar de referinta:4417214-2024-III.2
II.1.2) Cod CPV principal:
45233000-9 Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Executarea
II.1.4) Descriere succinta:
Se achiziționează lucrări de executie a obiectivului de investitii „Modernizare strada Malinului inclusiv canal adiacent” (execuție), conform cerinţelor Caietului de sarcini nr.167360/23.04.2024 şi documentaţiei tehnice anexată. Investitia Modernizare strada Malinului inclusiv canal adiacent” (execuție), are ca obiective evidente: -Decongestionarea nodurilor de retea si a legaturilor cu localitatile din jur, accesul mai rapid catre Centura de Nord a municipiului si catre centru orasului; -asigurarea unui trafic local in conditii sporite de siguranta si confort; -sporirea aspectului estetic al localitatii; -imbunatatirea aspectului de mediu si sanatate; - reducerea consumului de carburanti pentru utilizatori si reducerea emisiilor ce rezulta de aici. Lucrările care vor fi executate pentru obiectivul de investiţii „Modernizare strada Malinului inclusiv canal adiacent” (execuție ) sunt detaliate in Caietul de sarcini nr.167360/23.04.2024 si documentaţia tehnică anexata, pusă la dispozitie în cadrul documentatiei de atribuire . Valoarea estimată a lucrărilor de execuţie, conform devizului general actualizat al investiţiei aprobat prin HCL nr. 87/12.02.2024, este de 21.950.906,41 lei (excl. TVA), fiind compusa din : - cheltuieli pentru amenajarea teritoriului : 1.716.620,70 lei (excl. TVA); - cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului: 39.416,00 (excl. TVA); - cheltuieli pentru investitia de baza: 19.879.458,85 lei (excl. TVA); - cheltuieli pentru organizare de şantier: 315.410,86 lei (excl. TVA). Notă: Valoarea estimată a contractului nu include cheltuieli diverse şi neprevăzute, acestea putând fi accesate dupa caz, in functie de necesităţi, în conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificarile şi completarile ulterioare. Termene pentru depunerea/ raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare: A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentaţia de atribuire este de 12 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. B. În conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va răspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificari intr-o singura zi si anume a 7-a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor, printr-un răspuns consolidat, în măsura în care solicitările de clarificari sunt transmise în termenul precizat.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:21950906.41 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu