SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPTuns/Cosit mecanizat iarba si buruieni, colectare si transportare prin evacuare deseuri vegetale pe spațiile publice de pe raza Comunei Lumina (Lumina, Oituz si Sibioara).
Data publicarii: 2024-04-11 | Data licitatiei: 2024-04-22 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Tuns/Cosit mecanizat iarba si buruieni, colectare si transportare prin evacuare deseuri vegetale pe spațiile publice de pe raza Comunei Lumina (Lumina, Oituz si Sibioara). Numar de referinta:8518/09.04
II.1.2) Cod CPV principal:
77312000-0 Servicii de inlaturare a buruienilor (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Prestari de servicii pentru comunitate
II.1.4) Descriere succinta:
ACORD -CADRU de prestari servicii privind Tuns/Cosit mecanizat iarba si buruieni, colectare si transportare prin evacuare deseuri vegetale pe spațiile publice de pe raza Comunei Lumina (Lumina, Oituz si Sibioara). Cantitate estimata : 1.acord cadru Valoarea minimă a acordului-cadru: 100 mp; Valoarea maximă a acordului-cadru: 300.000 mp ; 2.contract subsecvent Valoarea celui mai mic contract subsecvent: 100mp; Valoarea celui mai mare contract subsecvent:10.000mp;. Valoare estimata : 1.acord cadru Valoarea minimă a acordului-cadru: 300,00 lei fără TVA; Valoarea maximă a acordului-cadru: 900.000,00 lei fără TVA; 2.contract subsecvent Valoarea celui mai mic contract subsecvent: 300,00 lei fără TVA; Valoarea celui mai mare contract subsecvent:30.000,00 lei fără TVA. Cantităţile de prestari servicii: minime si maxime. a) Atribuirea contractelor subsecvente se face : fără reluarea competiției b) Frecvența de atribuire a contractelor subsecvente: în funcție de necesitățile autorității contractante, de regulă, in perioada de vârf a lunilor mai -octombrie. Notă: Frecvenţa seviciilor se poate modificain funcţie de condiţiile atmosferice din fiecare sezon, astfel în sezoanele secetoase aceasta se poate diminua şi în sezoanele ploioase se poate mări, prin notificarea achizitorului şi cu încadrarea în valoarea acordului cadru. Termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare este cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6 zile.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:900000 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu