SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPSprijin în pregătirea aplicației de finanțare, precum și a documentațiilor de atribuire pentru proiectul „Extinderea sistemului de management integrat al deșeurilor în județul Bacău”
Data publicarii: 2024-03-27 | Data licitatiei: 2024-04-29 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Sprijin în pregătirea aplicației de finanțare, precum și a documentațiilor de atribuire pentru proiectul „Extinderea sistemului de management integrat al deșeurilor în județul Bacău” Numar de referinta:5057580_2024_PAAPD1477392
II.1.2) Cod CPV principal:
71241000-9 Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
II.1.4) Descriere succinta:
Pentru îndeplinirea obiectivului, sunt necesare realizarea urmatoarelor activitati: •Activitatea 1 – Elaborarea Studiului de Fezabilitate - versiunea finală, a studiilor suport și a documentelor necesare SF Studiul de Fezabilitate-versiunea finală se va întocmi în conformitate cu prevederile Hotararii de Guvern nr. 907/2016 privind etapele de elaborare și conținutul cadru al documentațiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice, cu modificarile și completarile ulterioare, în conformitate cu prevederile Ghidului solicitantului pentru PDD 2021-2027, ale PNGD și ale PJGD aprobat pentru județul Bacău •Activitatea 2 - Elaborarea Aplicației de Finanțare și a documentelor suport și acordarea de asistenta tehnica pe intreaga perioada de verificare, evaluare până la semnarea contractului de finanțare: 2.1 Analiza cost-beneficiu 2.2 Analiza instituțională 2.3 Evaluarea impactului asupra mediului 2.4 Elaborarea Cererii de finanțare •Activitatea 3 – Realizarea documentației pentru atribuirea contractului de proiectare-execuție-operare si a documentațiilor tehnice necesare elaborării PTh (specificații tehnice, proiect conceptual, flux tehnologic, etc), inclusiv sprijin pe parcursul procesului de atribuire a contractului de proiectare- execuție-operare •Activitatea 4 - Organizarea unui seminar de prezentare Notă: Termenul pana la care operatorii economici pot solicita clarificari, in conformitate cu prevederile art.160, (2) din Legea 98/2016 privind achizitiile publice cu modificările și completările ulterioare, inainte de data limita de depunere a ofertelor, este de 19 zile. Termenul limita exprimat in numar de zile in care Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari este in a 11-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:1987611.57 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu