SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPServicii de supervizare prin diriginti de santier pentru obiectivul ,,CONSTRUIRE CENTRUL SPORTIV STADIONUL TINERETULUI CRAIOVA”situat în B-dul Știrbei Vodă, nr. 9, Mun. Craiova, Jud. Dolj
Data publicarii: 2024-04-11 | Data licitatiei: 2024-05-24 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Servicii de supervizare prin diriginti de santier pentru obiectivul ,,CONSTRUIRE CENTRUL SPORTIV STADIONUL TINERETULUI CRAIOVA”situat în B-dul Știrbei Vodă, nr. 9, Mun. Craiova, Jud. Dolj Numar de referinta:4417150.2024.3
II.1.2) Cod CPV principal:
71520000-9 Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
II.1.4) Descriere succinta:
Obiectivul principal al Contractului : servicii de supervizare prin diriginti de santier pentru obiectivul ,,CONSTRUIRE CENTRUL SPORTIV STADIONUL TINERETULUI CRAIOVA” situat în B-dul Știrbei Vodă, nr. 9, Mun. Craiova, Jud. Dolj, din punct de vedere al parametrilor timp, cost, calitate și siguranță. Serviciile care trebuie prestate sunt următoarele, dar fără a se limita la acestea: • Asistență tehnică pentru Beneficiar în administrarea contractul de lucrări – contractul de lucrări se va încheia conform modelului de contract de lucrări din HG nr. 1/ 2018. • Monitorizarea și supervizarea lucrărilor construcției si instalatiilor aferente acesteia, conform prevederilor legislației române în vigoare (Legea nr.10/1995 privind Calitatea în Construcții și Ordinul MDRT nr. 1496/2011 privind Procedura de Autorizare a diriginților de șantier cu modificările și completările ulterioare). • Raportarea și comunicarea cu Beneficiarul. Asistența tehnică de specialitate prin diriginți de șantier se va asigura pe toată durata derulării contractului de lucrări până la recepția finală a lucrărilor, atât pe perioada de execuție a lucrărilor cât și pe perioada de garanție. a)In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este cu 11 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. b)In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste un singur termen limita in care va raspunde la toate solicitarile de clarificare/ informatiile suplimentare, a 7 zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul a), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul b si drept urmare orice solicitare de clarificare in termenele mentionate se va considera tardiva.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:480000 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu