SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPServicii de revizie centrala detecție incendiu - 2 bucati
Data publicarii: 2024-04-25 | Data licitatiei: 2024-04-29 | Tip contract: Servicii
Denumire contract:
Servicii de revizie centrala detecție incendiu - 2 bucati
Data limita depunere oferta:
29.04.2024 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe
|
Tip contract:
Servicii
|
Cod si denumire CPV:
50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
|
Valoare estimata:
5.000,00 RON
|
|
Descriere contract:
Servicii de revizie centrala detecție incendiu - 2 bucati: 1. Centrala detecție incendiu- Bld. Virgil Săhleanu nr. 39, Iași, specificatii minime- Syncro AS, Apollo- 1 bucata; 2. Centrala detecție incendiu- Bld. C.A.Rosetti nr. 210, Iași, specificatii minime- KM FA6000- 1 bucata. Descrierea serviciilor care urmează să fie achiziționate: • Servicii verificare/revizie centrala detecție incendiu: • Serviciile vor fi efectuate la adresele: Bld. Virgil Săhleanu nr. 39, Iași și Bld. C.A.Rosetti nr. 210, Iași. • Serviciile vor consta în: - verificări de linie; - verificări de punere la masă; - verificare individuală cu ajutorul simulatoarelor a fiecare detector; - simularea locală a alarmei de incendiu; - verificarea comutării automate de pe sursa de alimentare de baza pe cea de rezervă și revenirea automată pe sursa de bază la reconectarea acesteia; - verificarea existenței protecției prin legare la pământ și nul de protecție; - verificarea rezistenței de împământare; - fixarea corectă pe suport a fiecărei componente; - existența etichetelor pe cabluri corespunzătoare jurnalului de cabluri; - fixarea anti smulgere a cablurilor; - existența continuității ecranării cablurilor; - curățare senzori de fum; - inlocuire acumulatori. Respectivele operațiuni reprezintă minimul de activități prestate. Prestatorul va efectua toate operațiunile care le consideră necesare pentru a fi asigurată buna funcționare a echipamentelor. Se va emite notă de verificare a echipamentelor. Dacă se constată necesitatea înlocuirii unor piese sau reparații se va transmite o ofertă de preț pentru evaluare. Termen de prestare al serviciilor - serviciile vor fi prestate in maximum 7 zile lucratoare de la comanda, la sediile beneficiarului din Bld. Virgil Săhleanu nr. 39 si Bld. C.A. Rosetti, nr. 210 - Iasi, jud.Iasi. Data limită de depunere a ofertelor 29.04.2024, ora 12.00. În baza art. 64, alin.7 din Anexa la H.G. 395/2016 cu modificările și completările ulterioare, oferta depusă după data și ora- limită de depunere a ofertelor sau la o altă adresă decât cea precizată în anunțul publicitar se returnează operatorului economic care a depus-o. Neprezentarea propunerii tehnice (specificatii tehnice) / financiare, la data deschiderii ofertelor, are ca efect declararea ofertei ca inacceptabilă. Riscurile transmiterii ofertei, inclusiv forța majoră sau cazul fortuit cad în sarcina operatorului economic care transmite respectiva oferta. Transportul va fi inclus in pret. IN CAZUL IN CARE, DIN ORICE MOTIV, SERVICIILE NU SUNT PRESTATE IN TERMENUL SOLICITAT COMANDA VA FI ANULATA IN S.E.A.P.