SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPServicii de reparare şi de întreţinere a centralelor termice pentru Distributie Energie Electrica Romania-Sucursala Brasov
Data publicarii: 2024-04-08 | Data licitatiei: 2024-04-19 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Servicii de reparare şi de întreţinere a centralelor termice pentru Distributie Energie Electrica Romania-Sucursala Brasov Numar de referinta:RO14476722 –Cap.2 Servicii - poz. 24 , PAAS 2024
II.1.2) Cod CPV principal:
50720000-8 Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
II.1.4) Descriere succinta:
Prin prezenta procedura se doreste incheierea unui contract de servicii de reparare şi de întreţinere a centralelor termice pentru Distributie Energie Electrica Romania-Sucursala Brasov. Revizia si intretinerea centralelor termice sunt cerinte obligatorii pentru ca acestea sa functioneze in siguranta , atat pentru angajatii DEER SA, cat si pentru cladirile administrative. Serviciile de Reparare şi de Întreţinere a centralelor termice se efectueaza in cladirile si statiile de transformare ale D.E.E.R S.A.- Sucursala Brasov, cuprinse in Anexa 1, conform legislatiei aflate in vigoare. Efectuarea ,,Serviciilor de Reparare şi de Intreţinere a centralelor termice” se vor finaliza prin semnarea de Procese Verbale de Receptie incheiate intre prestator si responsabilii subunitatilor beneficiare, in care vor fi evidentiate (sub semnatura si stampila). De asemenea, in procesele verbale vor fi evidentiate lucrarile efectuate si modul de functionare al aparatelor. Accesul prestatorului la obiectivele stabilite se va realiza pe baza unui acord scris si stampilat din partea subunitatilor gestionare. Reviziile anuale se vor executa conform planificării beneficiarului, la datele comunicate prestatorului prin mijloacele de comunicare stabilite prin contract. Reparațiile se vor executa în caz de necesitate/avarie, la solicitarea beneficiarului, astfel: - constatarea defecțiunilor se va efectua în maxim 24 ore de la primirea notificării de la beneficiar; Piesele/materialele folosite în efectuarea intervențiilor trebuie să fie noi, originale. Operațiunile de mentenanță se vor efectua conform fișelor de service/întreținere a producătorilor centralelor termice. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, iar raspunsul consolidat al entitatii contractante in mod clar, complet si fara ambiguitati la toate solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare va fi transmis cu cel putin 3 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Entitatea contractantă va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit mai sus.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:89100 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu