SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPServicii de dirigenție de șantier aferente lucrărilor pentru obiectivul de investiții ”Renovare energetică Pavilion Central din cadrul Spitalului Clinic de Psihiatrie Dr. Gheorghe Preda Sibiu”
Data publicarii: 2024-05-10 | Data licitatiei: 2024-06-05 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Servicii de dirigenție de șantier aferente lucrărilor pentru obiectivul de investiții ”Renovare energetică Pavilion Central din cadrul Spitalului Clinic de Psihiatrie Dr. Gheorghe Preda Sibiu” Numar de referinta:4406223_2024_PAAPD1449080
II.1.2) Cod CPV principal:
71520000-9 Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii diverse
II.1.4) Descriere succinta:
Obiectul prezentei proceduri îl reprezintă achiziţionarea serviciilor de dirigenție de șantier în vederea asigurării lucrărilor de înaltă calitate (inclusiv serviciile de urmărire a lucrărilor pe parcursul perioadei de notificare a defectiunilor), pentru obiectivul de investiții ”Renovare energetică Pavilion Central din cadrul Spitalului Clinic de Psihiatrie Dr. Gheorghe Preda Sibiu” Activitățile specifice pe care trebuie să le îndeplinească prestatorul sunt alcătuite din următoarele componente principale: a) Activități preliminare execuției lucrărilor; b) Activități pe parcursul derulării execuției lucrărilor; c) Activități post-construcție. Activitățile prestate vor fi în conformitate cu cerințele caietului de sarcini, a prevederilor legale aflate în vigoare în domeniul construcțiilor și a supravegherii execuției lucrărilor de construcţii. Numarul zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 16 zile, conform secțiunii I.3.din fișa de date. În măsura în care solicitarile de clarificari sau informatiile suplimentare sunt adresate în termenul stabilit prin fisa de date, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 8 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor/solicitarilor de participare conform art. 161 alin. 2 din Legea nr. 98/2016.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:413451.67 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu