SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPServicii de asigurare pentru navele A.F.D.J. – R.A. Galați
Data publicarii: 2024-04-25 | Data licitatiei: 2024-05-09 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Servicii de asigurare pentru navele A.F.D.J. – R.A. Galați Numar de referinta:1644670_2024_PAAPD1457698
II.1.2) Cod CPV principal:
66514150-2 Servicii de asigurare a navelor (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
II.1.4) Descriere succinta:
Obiectul procedurii il constituie achiziţia de Servicii de asigurare pentru navele A.F.D.J. – R.A. Galați pana la 31.12.2024, cu posibilitatea prelungirii acestora prin act aditional până la data de 30.04.2025, in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini – Sectiunea II a documentatiei de atribuire. Valoarea estimată: intre 1.330.516,8 lei fara TVA si 1.995.775,2 lei fara TVA. Valoarea minima a intervalului, respectiv de 1.330.516,8 lei fara TVA, reprezinta valoarea estimata pana la 31.12.2024 in functie de care se vor elabora si evalua ofertele. Valoarea maxima a intervalului, respectiv de 1.995.775,2 lei fara TVA, reprezinta valoarea estimata pana la 30.04.2025 ce contine si valoarea posibilelor suplimentari. Suplimentarea serviciilor este conditionata de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie, conform art. 160, alin. (1), lit. c) din Anexa la HG nr. 394/2016 actualizata. Termenul limita pana la care se primesc de la potentialii ofertanti solicitari de clarificari la documentatia de atribuire 7 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Termenul limita de raspuns al autoritatii contractante la solicitarile de clarificari la documentatia de atribuire 3 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. In conformitate cu art. 29 alin.3 din Anexa la HG nr. 394/2016, entitatea contractanta va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul mentionat anterior.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Intervalul intre : 1.330.516,80 si 1.995.775,20 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu