SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPSERVICII DE VÂNZARE DEȘEURI DE AMBALAJE RECICLABILE și ACHIZIŢIE SERVICII SORTARE, BALOTARE, TRANSPORT DEȘEURI DE AMBALAJE RECICLABILE PANA LA VALORIFICARE timp de 12 luni
Data publicarii: 2024-04-04 | Data licitatiei: 2024-04-25 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
SERVICII DE VÂNZARE DEȘEURI DE AMBALAJE RECICLABILE și ACHIZIŢIE SERVICII SORTARE, BALOTARE, TRANSPORT DEȘEURI DE AMBALAJE RECICLABILE PANA LA VALORIFICARE timp de 12 luni Numar de referinta:27969145/2024/15
II.1.2) Cod CPV principal:
90513000-6 Servicii de tratare si eliminare de deseuri menajere si deseuri nepericuloase (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii diverse
II.1.4) Descriere succinta:
Autoritatea contractanta dorește să achiziţioneze: servicii vânzare deșeuri de tip ambalaje hârtie/carton (cod 150101), ambalaje din materiale plastice (cod 150102), ambalaje din sticlă (150107) și achizitionare servicii de sortare, balotare si transport pentru deșeurile reciclabile vândute (anterior menționate), de la punctul de lucru al beneficiarului, pana la valorificare, de catre un operator autorizat, in baza unui acord-cadru cu mai multe contracte subsecvente, ce se va derula timp de 12 luni, Contractele subsecvente se vor incheia lunar sau trimestrial. Cantitățile estimate minime și maxime ale contractelor subsecvente au fost stabilite prin caietul de sarcini și sunt: cel mai mare contract subsecvent, pentru trei luni: 3 luni x (75 tone/lună deseuri hartie/carton + 180 tone/lună deseuri platic + 1,5 tone/lună deseuri sticla) iar cel mai mic contract subsecvent, pentru o lună, se calculează cu formula: 25 tone/lună deseuri hartie/carton + 60 tone/lună deseuri platic + 0,5 tone/lună deseuri sticla Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 6 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 4 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Intervalul intre : 324.270,00 si 972.810,00 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu