SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPReparatie tip RR la locomotiva LDH- 1250 CP nr. 111
Data publicarii: 2024-04-16 | Data licitatiei: 2024-05-20 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Reparatie tip RR la locomotiva LDH- 1250 CP nr. 111 Numar de referinta:15567497_2024_PAAPD1456249
II.1.2) Cod CPV principal:
50221000-0 Servicii de reparare si de intretinere a locomotivelor (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
II.1.4) Descriere succinta:
Locomotiva DHC nr. 111, fabricată de SC ”FAUR” București (fostă 23 August) este o locomotivă cu o putere de 1250 CP, utilizată la tractarea trenurilor formate din vagoane de transport marfă sau vagoane (trenuri) specializate tip Sps, Robel specializate și/sau tractarea de utilaje, mașini grele de cale la/de la șantierele de lucrări, pe toată raza SRCF Galați. Locomotiva LDH 111 a fost pusă în funcțiune în anul 1970 și are o durată de serviciu, de la punerea în funcțiune, de 54 ani, care include și prelungirea de 5 ani de la ultima reparație majoră de tip RG (anul 2018) iar ultima revizie tip RT a fost efectuată în data de 31.07.2023. Conform prevederilor OMT nr. 1484/2008, pentru menținerea în funcțiune și prelungirea cu încă 5 ani a duratei de viață a locomotivei LDH 111, este necesară depunerea documentației la AFER în urma efectuării unei reparații majore (RR, RG, RK). Necesitatea efectuării unei reparații majore de tip RR, conform ciclului de reparații este impusă de îndeplinirea condițiilor de funcționarea a locomotivei conform celor de mai sus. Serviciile de reparatii tip RR pentru locomotiva LDH nr. 111 se vor efectua in conformitate cu cerintele caietului de sarcini. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire pana in a 10-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări/informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire in a 6-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări transmise după data limită stabilită. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP, semnată cu semnătură electronică extinsă.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:1800000 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu