SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPProiectare, execuție lucrări și asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada execuției lucrărilor pentru obiectivul de investiții „Reabilitare, modernizare, dotare și extindere sediu Primăria comunei Zăvoi, localitatea Zăvoi, județul Caraș-Severin”-1926
Data publicarii: 2024-05-10 | Data licitatiei: 2024-08-01 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Proiectare, execuție lucrări și asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada execuției lucrărilor pentru obiectivul de investiții „Reabilitare, modernizare, dotare și extindere sediu Primăria comunei Zăvoi, localitatea Zăvoi, județul Caraș-Severin”-1926 Numar de referinta:14273221_2024_PAAPD1465578
II.1.2) Cod CPV principal:
45200000-9 Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Proiectare si executare
II.1.4) Descriere succinta:
Proiectare, execuție lucrări și asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada execuției lucrărilor pentru obiectivul de investiții „Reabilitare, modernizare, dotare și extindere sediu Primăria comunei Zăvoi, localitatea Zăvoi, județul Caraș-Severin”-1926 Valoarea estimata este de 3.368.851,20 lei fără TVA, compusă din: Cap. 3 – Cheltuieli pentru proiectare și asistență tehnică: 193.911,75 lei fara TVA; Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 3.102.588,00 lei fara TVA, respectiv: Cap. 5 - Alte cheltuieli: 72.351,45 lei, fara TVA, respectiv: Subcapitolul 5.1 Organizare de santier: 72.351,45 lei fara TVA; Subcapitolul 5.1.1 Lucrari de constructii: 57.881,16 lei fara TVA; Subcapitolul 5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului: 14.470,29 lei fara TVA; Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. NOTA:*Ofertantii participanti vor tine cont de titlul complet al obiectivelor de investie mentionat la Capitolul II.1.4 in elaborarea ofertelor. Informatii detaliate se regasesc in documentul „Instructiuni pentru ofertanti”.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:3368851.2 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu