SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPPantofi din piele
Data publicarii: 2024-04-04 | Data licitatiei: 2024-05-10 | Tip contract: Furnizare
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Pantofi din piele Numar de referinta:4193222_2024_PAAPD1463366
II.1.2) Cod CPV principal:
35811200-4 Uniforme de politie (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Furnizare / Cumparare
II.1.4) Descriere succinta:
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie câte un acord-cadru de achiziție de produse pentru fiecare lot în parte, pentru o perioadă de 24 luni, cu un singur operator economic, fără reluarea competiției, constând în achiziția de: lot 1: - Pantofi din piele-bărbați: minim 500 și maxim 30.000 perechi, conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini; lot 2: - Pantofi din piele-femei: minim 500 și maxim 15.000 perechi, conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini; Cantitatea estimată care va face obiectul contractului subsecvent: lot 1: - Pantofi din piele-bărbați: minim 50 și maxim 5.000 perechi; lot 2: - Pantofi din piele-femei: minim 50 și maxim 3.000 bucati; Valoarea celui mai mare contract subsecvent va fi de: • 1.500.000,00 lei fără TVA pentru Lotul nr. 1; • 900.000,00 lei fără TVA pentru Lotul nr. 2; Termenul de livrare al produselor pentru toate loturile este de 4 luni de la data semnării contractului subsecvent de către ultima parte, cu excepția contractelor subsecvente încheiate pentru echiparea absolvenților de școli militare (pentru o cantitate maximă de 500 perechi) care vor avea un termen de livrare de 2 luni. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare, o singura data, în a 11-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări au fost transmise în termenul menționat la SECTIUNEA I, respectiv 19 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, astfel: – Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 19; – Termen de raspuns al autoritatii la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare – a 11 a zi; Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesati vor respecta prevederile notificarii ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări și a informațiilor suplimentare la documentațiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfășurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), in sensul ca documentele atasate la sectiunea "Intrebari" NU VOR CONTINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, intrucat acestea vor deveni publice in momentul transmiterii raspunsului de catre autoritatea contractanta!
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Intervalul intre : 300.000,00 si 13.500.000,00 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Da
Pot fi depuse oferte pentru:Numarul maxim de loturi: 2
Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant:2
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmatoarelor loturi sau grupuri de loturi:Operatorii economici pot depune oferte fie pentru unul, fie pentru mai multe loturi. Cuantumul privind Garantia de participare pentru fiecare lot se raportează la valoarea lotului respectiv.
Pot fi depuse oferte pentru:Numarul maxim de loturi: 2
Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant:2
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmatoarelor loturi sau grupuri de loturi:Operatorii economici pot depune oferte fie pentru unul, fie pentru mai multe loturi. Cuantumul privind Garantia de participare pentru fiecare lot se raportează la valoarea lotului respectiv.