SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPMobilier medical, calculatoare și imprimante în cadrul proiectului “Dezvoltarea infrastructurii medicale prespitalicești de la nivelul Spitalului Județean de Urgență Miercurea Ciuc, prin dotarea unității de asistență medicală ambulatorie"
Data publicarii: 2024-03-27 | Data licitatiei: 2024-04-30 | Tip contract: Furnizare
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Mobilier medical, calculatoare și imprimante în cadrul proiectului “Dezvoltarea infrastructurii medicale prespitalicești de la nivelul Spitalului Județean de Urgență Miercurea Ciuc, prin dotarea unității de asistență medicală ambulatorie" Numar de referinta:4245305_2023_PAAPD1438226
II.1.2) Cod CPV principal:
33190000-8 Diverse aparate si produse medicale (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Furnizare / Cumparare
II.1.4) Descriere succinta:
În cadrul proiectului “Dezvoltarea infrastructurii medicale prespitalicești de la nivelul Spitalului Județean de Urgență Miercurea Ciuc, prin dotarea unității de asistență medicală ambulatorie” se vor achiziționa următoarele produse pentru dotarea laboratoarelor și cabinetelor medicale ambulatorie deja existente și noi: 1 Scarita cu 2 trepte 2 Canapea consultatii medicale electrică 3 Troliu medical multifunctional 4 Pat examinare 5 Masa cu elevatie pt. Biomicroscop 6 Masa cu elevatie pt. Autokeratorefractometru 7 Masa pt. Ecograf oft. 8 Masa pt. Trusa de lentila 9 Targă hidraulică transport pacient radiotransparent 10 Masa speciala pentru pregatirea aparatului gipsat 11 Targă pentru pacient-Ghipsare 12 Paravan cu 3 sectiune 13 Dulap medicamente 14 Dulap cu rafturi dosare medicale 15 Carucior de urgenta tip troliu 16 Imprimantă multifuncțională 17 Calculator de tip all in one 18 Aparat aer conditionat 19 Televizor tip led 20 Computer de birou All in One 21 Calculator Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare în a 11 zile înaintea termenului limită stabilit pentru depunerea ofertelor cf. OUG 107/2017. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este 18 zile.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:170215.42 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Da
Pot fi depuse oferte pentru:Numarul maxim de loturi: 21
Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant:21
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmatoarelor loturi sau grupuri de loturi:-
Pot fi depuse oferte pentru:Numarul maxim de loturi: 21
Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant:21
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmatoarelor loturi sau grupuri de loturi:-