SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPMateriale didactice pentru dotarea sălilor de clasă/sălilor de grupă, pentru laboratorul multidisciplinar și cabinetul de asistență psihopedagogică, din cadrul Proiectului cu titlul „DOTAREA UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR DIN MUNICIPIUL CÂMPIA TURZII”, cod F-PNRR-Dotari-2023-2994
Data publicarii: 2024-05-08 | Data licitatiei: 2024-05-27 | Tip contract: Furnizare
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Materiale didactice pentru dotarea sălilor de clasă/sălilor de grupă, pentru laboratorul multidisciplinar și cabinetul de asistență psihopedagogică, din cadrul Proiectului cu titlul „DOTAREA UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR DIN MUNICIPIUL CÂMPIA TURZII”, cod F-PNRR-Dotari-2023-2994 Numar de referinta:4354566_2024_PAAPD1484114
II.1.2) Cod CPV principal:
38000000-5 Echipamente de laborator, optice si de precizie (cu exceptia ochelarilor) (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Furnizare / Cumparare
II.1.4) Descriere succinta:
Contractul are ca obiect furnizarea de bunuri materiale de natura materiale didactice/dotare cabinete/laboratoare școlare, materiale/publicații pentru testarea psihologică, echipamente, materiale, jocuri și jucării pentru dotarea grădinițelor în municipiul Câmpia Turzii, în vederea înzestrării și modernizării unităților de învațământ. Prezenta achiziție este necesară în contextul aprobării Proiectului cu titlul „DOTAREA UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR DIN MUNICIPIUL CÂMPIA TURZII”, cod F-PNRR-Dotari-2023-2994 și semnării Contractului de finanțare nr 1321DOT/2023 înregistrat la UAT Municipiul Câmpia Turzii cu nr 23569/16.08.2023 încheiat între Unitatea Executivă pentru Finanțarea Învățământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării și Inovării și Municipiul Câmpia Turzii. În cadrul implementării acestui proiect, au fost prevăzute activități ce țin de achiziția de Materiale didactice pentru dotarea sălilor de clasă/sălilor de grupă, pentru laboratorul multidisciplinar și cabinetul de asistență psihopedagogică, Investiția I11 – săli de clasă/grupă din unități de învățământ preuniversitar/săli pentru activități extrașcolare din unitățile conexe eligibile, dotate cu mobilier și materiale didactice, Investiția I11 – laboratoare de științe din unități de învățământ preuniversitar dotate cu mobilier specific și materiale didactice specifice, Investiția I11 – cabinete școlare din unități de învățământ preuniversitar/unități conexe (cabinete pe discipline, cabinete de asistență psihopedagogică, săli de sport) dotate cu mobilier și materiale sportive, inclusiv echipamente digitale Contractul de furnizare vizează diverse tipuri de produse, grupate în 3 loturi: Lot nr. 1 – Materiale didactice laborator multidisciplinar Lot nr. 2 – Materiale didactice cabinet asistenta psihopedagogica Lot nr. 3 – Materiale didactice gradinita Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire, semnate cu semnătură electronică extinsă, numai prin SEAP, cu respectarea termenului limită stabilit de autoritatea contractantă, respectiv numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8 zile. Răspunsurile la solicitările de clarificări cu privire la documentația de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Secțiunea ”Lista,clarificări, notificări si decizii” din cadrul anunțului de participare. Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin.(3) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare. Autoritatea contractanta stabileste următoarele termene-limita în care va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare: - primul termen-limita: cu 10 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor precizată în anunțul de participare; - al doilea termen-limita: în a 6 -a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:672272.8 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Da
Pot fi depuse oferte pentru:Numarul maxim de loturi: 3
Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant:3
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmatoarelor loturi sau grupuri de loturi:-
Pot fi depuse oferte pentru:Numarul maxim de loturi: 3
Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant:3
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmatoarelor loturi sau grupuri de loturi:-