SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPMODERNIZARE INFRASTRUCTURĂ RUTIERĂ ÎN COMUNA CRAIVA, JUDEȚUL ARAD
Data publicarii: 2024-05-10 | Data licitatiei: 2024-05-27 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
MODERNIZARE INFRASTRUCTURĂ RUTIERĂ ÎN COMUNA CRAIVA, JUDEȚUL ARAD Numar de referinta:52/02.02.2024
II.1.2) Cod CPV principal:
45233120-6 Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Executarea
II.1.4) Descriere succinta:
Contractul de lucrari supus prezentei proceduri de atribuire va cuprinde executia de lucrari pentru asfaltarea si modernizarea drumurilor comunale DC 1 si DC 9. Informatii detaliate cu privire la solutiile adoptate pentru lucrarile ce urmează a fi prestate sunt cuprinse în documentația tehnică și caietul de sarcini pus la dispozitie de autoritatea contractantă în cadrul procedurii simplificate, ce va fi derulată pe SEAP. Complexitatea lucrarilor ce urmează a fi executate este una medie având în vedere că urmează a fi executate lucrări de modernizare infrastructura rutiera drumuri comunale in Comuna Craiva. Lucrarile vizate apartin domeniului public. Valoarea lucrarilor fara TVA, conform documentatiei tehnice intocmite este de: 1 Lucrări de construcție drumuri 11.162.002,07 RON 1.1. Construcții și instalații (cap. 4.1. Deviz General) 10.928.433,40 RON 1.2. Organizare de șantier (cap. 5.1 Deviz General) 218.568,67 RON 1.3. Probe tehnologice și teste (cap. 6.2 Deviz General) 15.000 RON TOTAL 11.162.002,07 RON Nota : Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute precizata in bugetul proiectului (devizul general), acestea putand fi accesate, dupa caz, in functie de necesitati, prin modificarea contractului in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare. Valorile mai sus precizate includ toate costurile pe care viitorul executant le va angaja pentru realizarea tuturor obligatiilor ce ii revin potrivit documentatiei de atribuire, obligatii care se vor considera asumate intocmai de catre ofertanti la data depunerii ofertei. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in anuntul de participare simplificat si fisa de date a achizitiei - Sectiunea I.3), respectiv 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, in a 6-a zi dinainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Astfel: Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:11162002.07 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu