SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPLucrări de execuție pentru obiectivul “CREȘTEREA EFICIENȚEI ENERGETICE A INFRASTRUCTURII DE ILUMINAT PUBLIC ÎN COMUNA RUSCOVA, JUDEȚUL MARAMUREȘ”
Data publicarii: 2024-04-15 | Data licitatiei: 2024-05-07 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Lucrări de execuție pentru obiectivul “CREȘTEREA EFICIENȚEI ENERGETICE A INFRASTRUCTURII DE ILUMINAT PUBLIC ÎN COMUNA RUSCOVA, JUDEȚUL MARAMUREȘ” Numar de referinta:3627552/2024/1
II.1.2) Cod CPV principal:
45316110-9 Instalare de echipament de iluminare stradala (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Executarea
II.1.4) Descriere succinta:
Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este execuția tuturor lucrărilor identificate în prezentul caiet de sarcini și Proiectul tehnic de execuție cuprinzând părțile scrise si părțile desenate ca anexe aferente și include: - achiziționarea tuturor materialelor și produselor necesare, a tuturor utilajelor, echipamentelor și aplicațiilor software necesare pentru execuția lucrărilor și funcționalitatea sistemului la parametrii tehnico-economici solicitați în Proiectul tehnic de execuție; - orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea șantierului, sau orice autorizație necesară Contractantului de la autoritățile competente pentru executarea lucrărilor și realizarea activităților și lucrărilor temporare; - transportul la șantier a oricăror materiale, utilaje, componente și echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuția lucrărilor; - orice testare și testele relevante, așa cum sunt aceste testări și teste solicitate prin legislația și reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calității în construcții; - orice consumabile necesare pentru execuția lucrărilor și realizarea testărilor; - întreținerea lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă; - activități și consumabile necesare pentru menținerea șantierului curat și funcțional, demontarea și îndepărtarea oricăror lucrări sau activități provizorii; - pregătirea oricărei documentații necesare Contractantului pentru execuția lucrărilor, documentație care include dar nu se limitează la: - Grafice generale de realizare a investiției publice (fizice și valorice); - Planul calității pentru execuție; - Planul de control al calității; - Certificările și rezultatele testelor materialelor - Documentarea informațiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcției, inclusiv documentarea instrucțiunilor de exploatare. Cerințele specifice ale lucrărilor sunt prezentate în cadrul Proiectului tehnic de execuție. Termenii și condițiile contractului includ și o garanție pentru execuția lucrărilor de minim 3 ani, iar pentru aparatele de iluminat cu LED și sistemul de telegestiune, o garanție de minim 5 ani. Informatii referitoare la termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire: cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor ce se va mentiona in anuntul de participare asociat. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 15 zile inainte de data limita de depune a ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:1504000 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu