SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPFurnizare dotari mobilier scolar in cadrul proiectului "Reabilitarea/modernizarea/dotarea unitatilor de invatamant anteprescolar si prescolar (crese si gradinite) din municipiul Hunedoara, Gradinita cu Program Prelungit Nr 1" cod SMIS 122826
Data publicarii: 2024-04-25 | Data licitatiei: 2024-05-21 | Tip contract: Furnizare
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Furnizare dotari mobilier scolar in cadrul proiectului "Reabilitarea/modernizarea/dotarea unitatilor de invatamant anteprescolar si prescolar (crese si gradinite) din municipiul Hunedoara, Gradinita cu Program Prelungit Nr 1" cod SMIS 122826 Numar de referinta:2127028/2024/PAAP PROIECT 1 P
II.1.2) Cod CPV principal:
39161000-8 Mobilier pentru gradinite (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Furnizare / Cumparare
II.1.4) Descriere succinta:
Prin această procedură autoritatea contractantă dorește să doteze Gradinita cu Program Prelungit Nr 1 din municipiul Hunedoara, cu echipamente si mobilier, in vederea crearii unor spatii functionale, optime pentru desfasurarea de activitati scolare, specifice copiilor de varsta scolara mica (prescolari) achizitie care are la baza contractul de finantare nr. 4300 din 16.07.2019, proiect finantat prin Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară Axa prioritară 10 Îmbunătățirea infrastructurii educaționale, Prioritate de investiții 10.1 Investițiile în educație și formare, inclusiv în formare profesională, pentru dobândirea de competențe și învățare pe tot parcursul vieții prin dezvoltarea infrastructurilor de educație și formare, Obiectiv Specific 10.1 Creșterea gradului de participare la nivelul educaţiei timpurii şi învăţământului obligatoriu, în special pentru copii cu risc crescut de părăsire timpurie a sistemului, Apelul de proiecte POR/10/2017/10/10.1a/7regiuni. Spatiile care vor fi dotate cu mobilier si echipamente, sunt impartite astfel: -sala de sport; -dormitoare; -clase/grupe pentru derularea de activitati scolare -bucatarie si oficiu; -cabinete medicale si izolator copii; -vestiar ingrijitoare si bucatarese; -Spalatorie si uscatorie; -sala de mese; In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 9 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:296363.78 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu