SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPExpertiză tehnică LEA 110kV dublu circuit Petrol Sud-Port 3
Data publicarii: 2024-04-23 | Data licitatiei: 2024-05-10 | Tip contract: Servicii
Denumire contract:
Expertiză tehnică LEA 110kV dublu circuit Petrol Sud-Port 3
Data limita depunere oferta:
10.05.2024 23:30
Tip anunt:
Cumparari directe
|
Tip contract:
Servicii
|
Cod si denumire CPV:
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
|
Valoare estimata:
37.000,00 RON
|
|
Caiet de sarcini: |
Descriere contract:
Achiziționarea de servicii de elaborare: „Expertiză tehnică LEA 110kV dublu circuit Petrol Sud-Port 3” în conformitate cu cerinţele menţionate în caietul de sarcini nr.17788 din 17.04.2024. Obiectul contractului constă în servicii de elaborare: „Expertiză tehnică LEA 110kV dublu circuit Petrol Sud-Port 3” Prestatorul va trebui să elaboreze expertiza tehnică cu respectarea cerinţelor şi condiţiilor din caietul de sarcini, atașat. Ofertanții vor prezenta propunerea tehnică (Formular T - Matricea de conformitate) care va contine o descriere a serviciilor ofertate, astfel încât să demonstreze corespondenţa propunerii tehnice cu cerintele formulate în Caietul de Sarcini. Se va prezenta propunerea financiară, conform modelului atașat, pe care ofertantul îl poate accesa prin descărcarea fişierului ataşat anunţului din SICAP. Oferta financiară va fi prezentată în lei, fără TVA. Oferta financiară nu trebuie să depaşească valoarea totală estimată. În ofertă se va preciza preţul total, fără TVA, format din preţul prestării serviciilor de elaborare expertiză, multiplicare, cheltuieli deplasare, cheltuieli de obținere a licențelor/permiselor de lucru în incinta porturilor maritime, a permiselor de acces auto pentru utilizarea infrastructurii rutiere din incinta porturilor maritime, a autorizațiilor și vizelor necesare, precum și orice alte cheltuieli necesare îndeplinirii obiectului contractului. Preţul contractului este ferm pe toată durata contractului. Durata contractului: 3 luni. Plata serviciilor se va realiza la finalizarea acestora, respectiv după semnarea de către reprezentanții părților a procesului verbal de predare a expertizei şi avizarea favorabilă a acesteia în ședință CTE a CN APM SA Constanța. Factura va fi transmisă de către Prestator prin sistemul național privind factura electronica RO e-Factura, ulterior transmiterii către Prestator a Avizului favorabil al CTE, emis de CN APM SA Constanța. Termen de scadenţă pentru plata facturii: 30 zile de la data emiterii facturii.