SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPExecutie lucrari aferente proiectului: RENOVAREA ENERGETICA A CLADIRII PUBLICE CU DESTINATIA DE INSTITUTIE DE INVATAMANT – SCOALA PROFESIONALA PERISANI, COMUNA PERISANI, JUDETUL VALCEA
Data publicarii: 2024-04-25 | Data licitatiei: 2024-05-14 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Executie lucrari aferente proiectului: RENOVAREA ENERGETICA A CLADIRII PUBLICE CU DESTINATIA DE INSTITUTIE DE INVATAMANT – SCOALA PROFESIONALA PERISANI, COMUNA PERISANI, JUDETUL VALCEA Numar de referinta:2541703/2024/1/876
II.1.2) Cod CPV principal:
45262600-7 Diverse lucrari specializate de constructii (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Executarea
II.1.4) Descriere succinta:
Prin implementarea investitiei propuse se vor atinge urmatoarele obiective preconizate: - Reabilitarea si modernizarea corpului C1 de cladire la cele mai inalte standarde conform cerintelor actuale astfel incat procesul educativ sa se desfasoare in conditii normale; - Imbunatatirea starii infrastructurii aferente prin lucrari de reabilitare a cladirii, a cailor de acces, a instalatilor termice si electrice si amenajari exterioare. - Imbunatatirea eficientei energetice a obiectivului prin lucrari de izolare termica a cladirii; - Scaderea decalajelor rural-urban; Valoarea estimata a lucrarilor aferente acestui obiectiv de investitii este de 1.694.101,37 lei fără TVA, suma aferenta urmatoarelor capitole/subcapitole de cheltuieli: Cap.4. Cheltuieli pentru investiţia de baza: 1.662.101,37 lei Subcap. 4.1 Constructii si instalatii 1.179.101,37 lei Subcap. 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale 483.000,00 lei Cap.5. Alte cheltuieli 32.000,00 lei Subcap. 5.1 Organizare de santier 32.000,00 lei 5.1.1 lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier 20.000,00 lei 5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii de santier 12.000,00 lei Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este de 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termen de 12 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:1694101.37 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu