SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPExecuție lucrări pentru obiectivul de investiții: „2257 – Reabilitare, modernizare, extindere si dotare sediu primărie in sat Bătrâni, comuna Bătrâni, județul Prahova”
Data publicarii: 2024-05-10 | Data licitatiei: 2024-07-10 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Execuție lucrări pentru obiectivul de investiții: „2257 – Reabilitare, modernizare, extindere si dotare sediu primărie in sat Bătrâni, comuna Bătrâni, județul Prahova” Numar de referinta:14273221_2024_PAAPD1477044
II.1.2) Cod CPV principal:
45200000-9 Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Executarea
II.1.4) Descriere succinta:
Execuție lucrări pentru obiectivul de investiții: „2257 – Reabilitare, modernizare, extindere si dotare sediu primărie in sat Bătrâni, comuna Bătrâni, județul Prahova” Valoarea estimată este de 2.409.145,31 lei, fără TVA, valoare compusă din: - Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 2.355.067,72 lei - Cap.5-Alte cheltuieli: 54.077,59 lei, fără TVA - Subcap.5.1-Organizare de santier : 54.077,59 lei, fără TVA Subcap.5.1.1-lucrari de constructii:43.262,07 lei, fără TVA Subcap.5.1.2 – Cheltuieli conexe: 10.815,52 lei, fără TVA Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:2409145.31 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu