SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPContract de lucrări aferente obiectivului de investiții denumit "Retehnologizare și modernizare sistem de preparare, distribuție și utilizare agent termic pentru încălzire și apă caldă menajeră la construcții existente în cadrul imobilelor situate în B-dul Timișoara nr. 10 B și 10 D - pavilioanele C1, C11 și C16, sector 6, municipiul București"
Data publicarii: 2024-04-05 | Data licitatiei: 2024-04-26 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Contract de lucrări aferente obiectivului de investiții denumit "Retehnologizare și modernizare sistem de preparare, distribuție și utilizare agent termic pentru încălzire și apă caldă menajeră la construcții existente în cadrul imobilelor situate în B-dul Timișoara nr. 10 B și 10 D - pavilioanele C1, C11 și C16, sector 6, municipiul București" Numar de referinta:4267060_2024_PAAPD1469809
II.1.2) Cod CPV principal:
45331100-7 Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Executarea
II.1.4) Descriere succinta:
Contract de lucrări aferente obiectivului de investiții denumit "Retehnologizare și modernizare sistem de preparare, distribuție și utilizare agent termic pentru încălzire și apă caldă menajeră la construcții existente în cadrul imobilelor situate în B-dul Timișoara nr. 10 B și 10 D - pavilioanele C1, C11 și C16, municipiul București". Durata contractului este de până la 31.12.2024 și va intra în vigoare după semnarea acestuia de către ambele părți. După recepția la terminarea lucrărilor, executantul are obligația de a remedia defectele apărute până la recepția finală a lucrărilor, astfel cum este prevăzut la art.21 din contract. Durata de execuție a lucrărilor prevăzute în contract: maxim 4 (patru) luni de la data emiterii Ordinului de începere a lucrărilor. Autoritatea contractantă emite Ordinul de începere a lucrărilor, după data semnării contractului de ambele părți și constituirea garanției de bună execuție. Operatorii economici vor putea solicita clarificări privind documentația de atribuire până la termenul de 11 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor astfel încât răspunsul autorității contractante să fie transmis in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari , o singura data, cu cel puțin 6 zile înainte (in a 7 zi) de data limita de depunere a ofertelor, pentru clarificarile solicitate in term. precizat.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:2154706.61 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu