SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPContract de achizitie publica de lucrari de CONSTRUIRE CLADIRE - SPATII DEPOZITARE, REGIM DE INALTIME D+P+1E IN CADRUL SPITALULUI CLINIC JUDEŢEAN DE URGENŢĂ „SFÂNTUL IOAN CEL NOU” – SUCEAVA - servicii de proiectare, execuție lucrări și asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada execuției lucrărilor
Data publicarii: 2024-04-15 | Data licitatiei: 2024-05-07 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Contract de achizitie publica de lucrari de CONSTRUIRE CLADIRE - SPATII DEPOZITARE, REGIM DE INALTIME D+P+1E IN CADRUL SPITALULUI CLINIC JUDEŢEAN DE URGENŢĂ „SFÂNTUL IOAN CEL NOU” – SUCEAVA - servicii de proiectare, execuție lucrări și asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada execuției lucrărilor Numar de referinta:4243983/2024
II.1.2) Cod CPV principal:
45210000-2 Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Proiectare si executare
II.1.4) Descriere succinta:
Contract de achizitie publica de lucrari de CONSTRUIRE CLADIRE - SPATII DEPOZITARE, REGIM DE INALTIME D+P+1E IN CADRUL SPITALULUI CLINIC JUDEŢEAN DE URGENŢĂ „SFÂNTUL IOAN CEL NOU” – SUCEAVA - servicii de proiectare, execuție lucrări și asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada execuției lucrărilor, valabil 18 luni. Durata de realizare a investiției: (PAC+PT+DE, Executie) este de 18 luni din care 3 luni proiectare și 15 luni execuția lucrărilor; Atribuirea contractului de lucrari având ca obiect execuţia de lucrări, asistenta tehnica proiectant si prestarea de servicii de proiectare inclusiv verificarea tehnica de specialitate a proiectului tehnic, fazele: • Proiect pentru autorizarea executarii lucrarilor de construire -P.A.C. (DTAC) (inclusiv proiecte de specialitate in conformitate cu avizele in vigoare) • Proiectul tehnic de executie (PT+CS+DE); • Proiect pentru autorizarea executarii organizarii lucrărilor (P.O.E.); • Verificarea tehnica de calitate a Proiectului tehnic de executie; • Asistență tehnică pe perioada de execuție a lucrărilor (inclusiv fazele determinante și eventuale modificări ale proiectului); • Elaborare certificat energetic anexa la procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor; • Intocmire raport la terminarea executiei lucrarilor permanente; • Proiect „as-built”pentru obiectivul de investitii Executarea lucrarii se va face conform PTH. Nota: Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare ale operatorilor economici. Termenul limita de raspuns va fi inainte cu 3 zile de data limita de depunere a ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 5 zile.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:11914725.22 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu