SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPAsigurarea dotărilor pentru sălile de clasă preuniversitare și laboratoarele/ateliere școlare în cadrul proiectului “DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A ȘCOLII GIMNAZIALE LAURENȚIU ULICI DIN COMUNA RONA DE JOS, JUDEȚUL MARAMUREȘ”
Data publicarii: 2024-04-23 | Data licitatiei: 2024-05-08 | Tip contract: Furnizare
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Asigurarea dotărilor pentru sălile de clasă preuniversitare și laboratoarele/ateliere școlare în cadrul proiectului “DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A ȘCOLII GIMNAZIALE LAURENȚIU ULICI DIN COMUNA RONA DE JOS, JUDEȚUL MARAMUREȘ” Numar de referinta:3695085/2022/3847/8
II.1.2) Cod CPV principal:
39120000-9 Mese, dulapuri, birouri si biblioteci (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Furnizare / Cumparare
II.1.4) Descriere succinta:
Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi materiale/echipamente/mobilier sportiv a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe (aprobat prin ordinul de ministru nr. 6.423/19.12.2022) Valoarea estimata a contractului de furnizare mobilier și materiale didactice pentru dotarea școlii (fara TVA) – 383.674,20 Lei, din care: - Lot 1 - Asigurarea dotărilor aferente sălilor de clasă, laboratoarelor și cabinetelor școlare – 1 pachet val estimată 334.485,20 lei fără TVA - lista detaliata a bunurilor se regaseste in caietul de sarcini; - Lot 2 – Asigurarea dotărilor sportive – 1 pachet val estimată 49.189,00 lei fără TVA – lista detaliată a bunurilor se regăsește în caietul de sarcini. Conform Art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice (asa cum a fost modificata prin Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 107/2017), coroborat cu prevederile Art. 24 alin. (3) si Art. 55 alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 395/2016 precum si toate actualizarile ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificare (daca acestea au fost primite in termen 8 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor), cu cel mult 3 zile calendaristice inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde tuturor solicitărilor de clarificări/informațiilor suplimentare în a 4-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:383674.2 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Da
Pot fi depuse oferte pentru:Toate Loturile
Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant:2
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmatoarelor loturi sau grupuri de loturi:-
Pot fi depuse oferte pentru:Toate Loturile
Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant:2
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmatoarelor loturi sau grupuri de loturi:-