SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPAchiziție echipamente medicale în cadrul proiectului Dotarea secției de neonatologie a Spitalului Județean de Urgență Zalău cu echipamente medicale adecvate pentru îmbunătățirea programului de screening: Lot 1 Monitor de reanimare neonatală (2 bucăți) Lot 2 Incubator de transport cu ventilator și targă Lot 3 Videolaringoscop Lot 4 Aparat de ventilație mecanică non-invazivă
Data publicarii: 2024-03-28 | Data licitatiei: 2024-05-13 | Tip contract: Furnizare
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Achiziție echipamente medicale în cadrul proiectului Dotarea secției de neonatologie a Spitalului Județean de Urgență Zalău cu echipamente medicale adecvate pentru îmbunătățirea programului de screening: Lot 1 Monitor de reanimare neonatală (2 bucăți) Lot 2 Incubator de transport cu ventilator și targă Lot 3 Videolaringoscop Lot 4 Aparat de ventilație mecanică non-invazivă Numar de referinta:4494764/2024/1
II.1.2) Cod CPV principal:
33100000-1 Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Furnizare / Cumparare
II.1.4) Descriere succinta:
Contractul are ca scop: Achiziție echipamente medicale în cadrul proiectului Dotarea secției de neonatologie a Spitalului Județean de Urgență Zalău cu echipamente medicale adecvate pentru îmbunătățirea programului de screening: Lot 1 Monitor de reanimare neonatală (2 bucăți) Lot 2 Incubator de transport cu ventilator și targă Lot 3 Videolaringoscop Lot 4 Aparat de ventilație mecanică non-invazivă Valoarea estimată a achiziţiei este de 298.268,22 lei fără TVA din care: Lot 1 Monitor de reanimare neonatală (2 bucăți) : 112.000,00 lei fără TVA Lot 2 Incubator de transport cu ventilator și targă: 120.468,22 lei fără TVA Lot 3 Videolaringoscop: 12.000,00 lei fără TVA Lot 4 Aparat de ventilație mecanică non-invazivă: 53.800,00 lei fără TVA Durata totală a contractului va fi de maxim 6 luni de la data semnării. Durata totală a contractului va acoperi: livrarea, punerea în funcțiune și prezentarea modului de operare personalului care va utiliza echipamentele. Pentru fiecare lot în parte, Ofertantul va livra și monta produsele în termen de minim 30 de zile și maxim 60 de zile de la data Notificării transmise de către Autoritatea Contractantă. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 Autoritatea Contractantă va răspunde la solicitările de clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor în a 12 zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Solicitările de clarificări se vor încărca în SEAP, la secțiunea aferentă, în format PDF editabil. Modul de realizare a corespondenței între Autoritatea Contractantă si ofertanti va fi online prin intermediul SEAP.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:298268.22 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Da
Pot fi depuse oferte pentru:Numarul maxim de loturi: 4
Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant:4
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmatoarelor loturi sau grupuri de loturi:Ofertanții pot depune oferte fie pentru un lot, fie pentru mai multe loturi sau toate loturile
Pot fi depuse oferte pentru:Numarul maxim de loturi: 4
Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant:4
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmatoarelor loturi sau grupuri de loturi:Ofertanții pot depune oferte fie pentru un lot, fie pentru mai multe loturi sau toate loturile