SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPAchiziția publică de executie lucrari de reabilitare SCOALA GIMNAZIALA Strejestii de Jos, in cadrul proiectului Cl0-13-3237- EFICIENTIZAREA ENERGETICA A SCOLII GIMNAZIALE STREJESTII DE JOS, COMUNA STREJESTI, JUD. OLT
Data publicarii: 2024-04-24 | Data licitatiei: 2024-05-10 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Achiziția publică de executie lucrari de reabilitare SCOALA GIMNAZIALA Strejestii de Jos, in cadrul proiectului Cl0-13-3237- EFICIENTIZAREA ENERGETICA A SCOLII GIMNAZIALE STREJESTII DE JOS, COMUNA STREJESTI, JUD. OLT Numar de referinta:4867685/2024/1
II.1.2) Cod CPV principal:
45210000-2 Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
II.1.4) Descriere succinta:
Reabilitarea si modernizarea, in vederea realizarii unei cresteri a eficientei energetice si consolidarii structurale pentru obiectivul construit : „Lucrarii de reabilitare SCOALA GIMNAZIALA Strejestii de Jos, in cadrul proiectului Cl0-13-3237- EFICIENTIZAREA ENERGETICA A SCOLII GIMNAZIALE STREJESTII DE JOS, COMUNA STREJESTI, JUD. OLT” Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, astfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.1) din Legea nr. 98/2016 cu completările și modificările ulterioare. Termenul limită pentru transmiterea solicitărilor de clarificări de către operatorii economici este de 9 de zile înainte de data limită de depunerea ofertelor. Termenul limită în care Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in a-7-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. În măsura în care solicitările de clarificări/informații suplimentare au fost transmise în termenul prevăzut anterior, răspunsurile autorității contractante însoţite de întrebările aferente vor fi publicate în SICAP, înconformitate cu prevederile art. 160 alin.3) din Legea nr. 98/2016 cu completările și modificările ulterioare. Autoritatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări/informații suplimentare adresate de operatorii economici care vor fi transmise prin altă modalitate de comunicare sau alt termen decât cel stabilit.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:1213870.21 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu